ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سهام اکتیویژن-بلیزارد از بند Vivendi Games آزاد شد

کمپانی Vivendi که زمانی 61 درصد از سهام کمپانی Activision-Blizzard را در اختیار داشت، حالا رسما از این کمپانی جدا شده و سهام خود را به دلار تبدیل کرده است. مبلغ 1.1 میلیارد دلار، نتیجه فروش سهام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

کمپانی Vivendi که زمانی 61 درصد از سهام کمپانی Activision-Blizzard را در اختیار داشت، حالا رسما از این کمپانی جدا شده و سهام خود را به دلار تبدیل کرده است. مبلغ 1.1 میلیارد دلار، نتیجه فروش سهام باقی مانده است که اخیرا فروخته شده.

این شرکت در بیانیه ای گفت، حالا که سهام اکتیویژن-بلیزارد در سال گذشته با رشد 90 درصدی مواجه شده، زمان مناسبی است تا 5.7 درصد سهام باقی مانده نیز فروخته شود. اکتیویژن در سال 2007 ضمن عقد قراردادی به ارزش 18.9 میلیارد دلار، با Vivendi Games، کمپانی مالک بلیزارد و استودیوهای Sierra Entertainment ادغام شد.

اکتیویژن در ژولای سال 2013 تلاش کرد تا با مبلغ 8 میلیارد دلار و خرید 429 میلیون سهم، از Vivendi که در آن دوران 61 درصد سهام را در اختیار داشت جدا شود و طی پروسه ای چند ساله، حالا Vivendi Games تمام و کمال سهام خود را به فروش رسانده.

بنابراین، سوژه و هدف بعدی ویوندی گیمز با این میزان سرمایه چیست؟ اخیرا، این کمپانی با سرمایه گذاری و خرید بخش بزرگی از سهام کمپانی یوبیسافت، نگرانی مدیران شرکت مالک Assassin's Creed را برانگیخته. ایو گیمو، مدیرعامل یوبیسافت در مصاحبه خود پیرامون خرید سهام شان توسط Vivendi Games صراحتا اعلام نمود در مقابل افرادی که تخصص شان را درک نمی کنند می ایستند و مبارزه می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی