ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیرعامل جدید نینتندو در مورد کنسول NX سخن می گوید

پس از درگذشت ساتورو ایواتا، چند ماهی به طول انجامید تا جایگزین مناسبی برای وی انتخاب شود اما در نهایت، تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل اسبق نینتندوی آمریکا و یک خبره در امور مالی حالا شخص اول ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

پس از درگذشت ساتورو ایواتا، چند ماهی به طول انجامید تا جایگزین مناسبی برای وی انتخاب شود اما در نهایت، تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل اسبق نینتندوی آمریکا و یک خبره در امور مالی حالا شخص اول این کمپانی خوش سابقه است.

وی در مصاحبه جدید خود با روزنامه Mainichi Shinbun، سخنان جدیدی را مطرح نمود. از ورود به بازار موبایل این شرکت گرفته تا کنسول جدید آن ها به اسم رمز NX. کیمیشیما-سان در گفتگوی خود اعلام داشت که می خواهد سال 2016 جذاب باشد، به این علت که ایده های جدید بسیاری به صنعت بازی معرفی خواهد شد. از نگاه وی، هدف اصلی و ماموریت نینتندو، پیش بردن صنعت بازی های ویدیویی است؛ وظیفه ای که در سالیان دراز، این کمپانی به خوبی از پس آن برآمده است.

او همچنین نمایش و رونمایی از کنسول NX در سال جاری میلادی را تایید نمود. کیمیشیما، NX را ادامه ای بر هیچ کنسولی نمی داند و می گوید به طور کل با ایده ای جدید طرف هستیم؛ ایده ای که می توان آن را حقیقتا متعلق به نسلی جدید دانست.

همانطور که پیش از این هم تایید شده بود، مارس 2016 اولین بازی موبایل نینتندو هم عرضه می شود و انتشار باقی عناوین، تا مارس 2017 ادامه می یابد. یکی از دلایل روی آوردن به حوزه موبایل از نگاه آقای کیمیشیما، افزایش تعداد مخاطبان نینتندو و شیوع گسترده نرم افزارها و کاراکترهای نینتندو در سراسر جهان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی