ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه مک اپلیکیشن 1Password حالا می تواند بدون نیاز به خرید از اپ استور با آی کلاود همگام شود

آی کلاود، سرویس فضای ابری اپل با سرعتی بسیار بالا در حال تبدیل شدن به یکی از پشتیبانان مهم سرویس های iOS و OS X و محصولات نرم افزاری شخص ثالث این دو سیستم عامل است. در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۰

آی کلاود، سرویس فضای ابری اپل با سرعتی بسیار بالا در حال تبدیل شدن به یکی از پشتیبانان مهم سرویس های iOS و OS X و محصولات نرم افزاری شخص ثالث این دو سیستم عامل است.

در همین راستا تیم Agile Bits، که به عنوان سازنده اپلیکیشن 1Password در میان اهالی دنیای تکنولوژی شناخته شده اند، به تازگی روشی ابداع کرده اند که به کمک آن می توان بدون نیاز به انتشار این اپلیکیشن در اپ استور اپل، به خدمات سرویس فضای ابری آی کلاود دسترسی داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

به کمک این روش (که از ترجمه سرویس های تحت وب به CloudKit انجام می پذیرد) اپلیکیشن 1Password می تواند بدون نیاز به خریداری شدن از اپ استور اپل، هنوز هم به همگام سازی با فضای ابری آی کلاود ادامه دهد.

Mac6iCloudAuth-520x311

البته توجه داشته باشید که این امکان فقط برای کاربران مک مهیا شده، چرا که کاربران iOS برای استفاده از اپلیکیشن ها چاره ای جز مراجعه به اپ استور برای دانلود آن ندارند.

اما کاربران مک این مزیت را دارند که علاوه بر اپ استور، اپلیکیشن 1Password را مستقیما از وبسایت Agile Bits خریداری کنند و با این حال هنوز هم قادر به همگام سازی فایل میان نسخه مک و دیگر اپلیکیشن های iOS این سرویس باشند.

با توجه به این موضوع، 1Password تقریبا اولین اپلیکیشنی است که از این طریق می تواند به خدمات فضای ابری اپل در پلتفرم های مختلف دسترسی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی