ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسپنسر: شایعه خاموشی سرورهای اکس باکس 360 حقیقت ندارد

آوریل سال 2010 زمانی است که مایکروسافت تصمیم گرفت سرورهای اولین اکس باکس را برای همیشه خاموش کند. در واقع هیچ یک از مشتریان این سرویس که همچنان به بازی با اکس باکس خود مشغول ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

آوریل سال 2010 زمانی است که مایکروسافت تصمیم گرفت سرورهای اولین اکس باکس را برای همیشه خاموش کند. در واقع هیچ یک از مشتریان این سرویس که همچنان به بازی با اکس باکس خود مشغول بودند نمی توانستند آنلاین شوند. با این حال، تقریبا ده سال از عرضه اولین اکس باکس مایکروسافت گذشته بود و حالا سال 2016 فرا رسیده.

تقریبا 10 سال و چند ماه پیش بود که اکس باکس 360 عرضه شد و به موفقیتی چشمگیر دست یافت. در نوامبر سال گذشته میلادی شایعات فراوانی شنیده می شد که مایکروسافت قصد دارد سرورهای اکس باکس 360 برای همیشه خاموش کند اما حالا اسپنسر به این شایعات پاسخ می دهد.

وی در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر گفت: «حقیقت ندارد.»

موفقیت اکس باکس 360 بسیار گسترده تر از اکس باکس ابتدایی بود و منطقی است اگر فکر کنیم تقریبا در سال 2010، دیگر کسی از اکس باکس خود استفاده نمی کرده. اما هنوز، با وجود اینکه دو سال از نسل جدید گذشته اما کاربران اکس باکس 360 هنوز بخش اعظمی از گیمرها را تشکیل می دهند.

چندی پیش نیز اختلالات سرورهای اکس باکس لایو سبب شد تا Snoop Dog، رپر شناخته شده آمریکایی ویدیویی منتشر سازد و به این مسئله اعتراض کند. اسپنسر در پاسخ به یکی از کاربران توییتر گفت: «بله، ویدیو را دیدم، حس ناخوشایندی است که مشتریان مان را ناامید کنیم. تیم در حال کار روی برطرف کردن مشکل است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی