ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل نسخه بتای watchOS 2.2 را برای Apple Watch منتشر کرد

اپل امروز نسخه ۲.۲ و بتا از پلتفرم نرم افزاری watchOS را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که در آن می توان تغییرات مثبتی را نسبت به نسخه پیشین مشاهده نمود. اهالی کوپرتینو در این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اپل امروز نسخه ۲.۲ و بتا از پلتفرم نرم افزاری watchOS را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که در آن می توان تغییرات مثبتی را نسبت به نسخه پیشین مشاهده نمود.

اهالی کوپرتینو در این نسخه از پلتفرم یاد شده بیشتر تلاش خود را کرده اند تا قابلیت های مسیریابی را به شکل بهبود یافته ای در اختیار کاربران قرار دهند و بیراه نیست اگر بگوییم که تا حد زیادی هم موفق بوده اند.

حالا می توانید توسط «اپل مپس»، به شکل سریعی از هر کجا که هستید مسیر صحیح برای رسیدن به محل کار یا خانه (که پیشتر تعریف کرده اید) را بیابید (قابلیتی که پیشتر گوگل در ساعت اپل قرار داده بود).

این در حالیست که نیازی هم نیست برای فعال کردن جستجو، از قابلیت فورس تاچ استفاده کرده و انگشت خود را روی نمایشگر فشار دهید. حالا اپل بخش جداگانه ای را به جستجو اختصاص داده است.

maps-nearby-apple-watch-w600

اپل مپس همچنین می تواند از این به بعد مکان های مختلف را برای کاربر دسته بندی کرده و صرفا کافیست تا برای مثال، روی رستوران ها ضربه بزنید تا لیست مکان های نزدیک به شما در برابرتان قرار گیرد.

همانگونه که پیشتر نیز برایتان گفته ایم، توسط مجهز بودن دستگاه های شما به iOS 9.3 و watchOS 2.2، می توانید چند اپل واچ را به یک آیفون متصل کنید.

احتمالا اپل تصور می کند که قیمت ساعت هوشمندش انقدر پایین است که برخی کاربران چند اپل واچ دارند و برای ورزش کردن از نمونه ساده و برای میهمانی ها از نمونه استیل یا طلا استفاده می کنند و بر همین اساس این ویژگی را نیز میان آیفون و ساعت خود مهیا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هادی
    هادی | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    «احتمالا اپل تصور می کند که قیمت ساعت هوشمندش انقدر پایین است که برخی کاربران چند اپل واچ دارند و برای ورزش کردن از نمونه ساده و برای میهمانی ها از نمونه استیل یا طلا استفاده می کنند و بر همین اساس این ویژگی را نیز میان آیفون و ساعت خود مهیا کرده است.»

    شاید هم اپل فکر می کند اینقدر قیمت آیفونش گران است که هر کسی توان خرید یک آیفون به همراه اپل واچ را ندارد، به همین منظور، ممکن است چند عضو خانواده، فقط یک آیفون داشته باشند اما هر کدام یک اپل واچ بر روی دست خود ببندند. ;)

مطالب پیشنهادی