ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یک گیمر نروژی قصد دارد تمام بازی های استیم را به اتمام برساند

به نظر امکان پذیر نیست اما یک گیمر نروژی از سال 2012، یک هدف بزرگ را دنبال می کند: تمام کردن تمامی بازی های استیم. وی می داند که نمی تواند چنین کاری را انجام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

به نظر امکان پذیر نیست اما یک گیمر نروژی از سال 2012، یک هدف بزرگ را دنبال می کند: تمام کردن تمامی بازی های استیم. وی می داند که نمی تواند چنین کاری را انجام دهد اما با این حال دست از تلاش بر نمی دارد.

وی در وبسایت ردیت برای خود بخشی به نام «تمام بازی های استیم را تمام کن» راه انداخته و آن را مرتبا آپدیت می کند. اخیرا نیز هشتمین گزارش خود را منتشر ساخته که شامل تصویری از مجموعه بازی های استیم اش می شود. همچنین، برای نشان دادن علاقه شخصی خود، ستونی را هم تدارک دیده و در آن از بازی های مورد علاقه اش گفته و آن هایی که دوست دارد در استیم باشد را نیز لیست کرده (تصویر فوق).

وی که با نام کاربری Multitasker شناخته می شود، در گفتگویی با وبسایت یوروگیمر، از خودش می گوید. او یک گیمر نوجوان بی مسئولیت نیست، در حقیقت او پدر یک پسر دو ساله است و فرزند دوم اش هم در راه است.

او همزمان فقط 3 بازی را با هم انجام می دهد و زمانی که یکی از آن ها را به اتمام رساند، بازی دیگری را نصب می کند. از نگاه وی، تمام کردن بازی یعنی پخش شدن بخش Credits. بنابراین بازی های مالتی پلیر چون قابلیت تمام شدن را ندارند، از لیست وی موقتا خارج شده اند، تا او بتواند بخش تک نفره همه بازی ها را تمام کند.

برای اثبات این ادعا، Multitasker پروسه فعالیت های خود را در کانال یوتوبش منتشر می سازد. با این حال، مجموعه استیم، بیش از ده هزار بازی را شامل می شود. خریدن و به اتمام رساندن تک تک این بازی ها، به سرمایه هنگفتی نیاز دارد و با وجود عرضه روزانه بازی ها در این شبکه، احتمالا پروژه «تمام بازی های استیم را تمام کن» هیچ وقت کامل نگردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سهیل
    سهیل | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    اصلا مشخصه آدم کلاهبرداریه!
    به نظرم باید اعدامش کنن.
    همینیه که هست.

  • هادی
    هادی | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    زرنگه این آقا...درسته قطعا هیچوقت نمی تونه همه بازی هارو تموم کنه...اما خوب تونسته به هدفش، که مطرح شدن تو سطح اینترنت هست برسه...این مطرح شدنه خیلی سود و اعتبار براش داره و احتمالا به زودی تو یکی از این شرکت های بازی سازی جذب میشه...

  • حامد
    حامد | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    اصلاً تابلوه دروغ میگه. یه نوجوون گیمر و بی مسئولیته! :D

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    داداش گرامیم این خبر برای دو سه روز پیشه لطفا یا نزارید یا میزارید حداقل یه روز

مطالب پیشنهادی