ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت Preview جدید اکس باکس وان امروز عرضه خواهد شد

اولین آپدیت Preview در سال 2016 برای دارندگان کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان قرار است که امروز عرضه شود و قابلیت های جدیدی با خود به همراه می آورد. آپدیت جدید، تمرکزی مضاعف روی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

اولین آپدیت Preview در سال 2016 برای دارندگان کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان قرار است که امروز عرضه شود و قابلیت های جدیدی با خود به همراه می آورد. آپدیت جدید، تمرکزی مضاعف روی بهبود قابلیت های اجتماعی کنسول دارد و در همین حال، برخی از قابلیت های مشابه روی اپلیکیشن ویندوز 10 دستگاه نیز ارتقا خواهند یافت.

از جمله قابلیت های جدید آپدیت مورد بحث، می توان به مشاهده کاربران درون یک پارتی پیش از پیوستن به آن، مشاهده لیدربرد و مقایسه عملکرد دوستان، جا به جا کردن پین ها در صفحه هوم کنسول و امکان اطلاع از آخرین تغییرات در فید فعالیت های کاربر اشاره کرد.

در همین حال، به لطف برخی دیگر از ویژگی های آپدیت جدید، می توان با کاربران بیش تری در تعامل بود و هم چنین، فعالیت های دوستان را به صورت دقیق دنبال کرد. برای مثال تماشای محتویات درحال استریم از طریق توییچ با سرعت و کیفیت بهتری صورت خواهد گرفت و امکان تعامل با سایر تماشاگران نیز وجود خواهند داشت. هم چنین، از این پس کنسول به صورت خودکار افرادی را برای دوستی به کاربر پیشنهاد می کند.

جدا از این، نسخه بتا اپلیکیشن اکس باکس روی ویندوز نیز تغییراتی کوچک به خود خواهد دید؛ برای مثال آواتار استور، اخبار اکس باکس و اطلاع از آخرین تغییرات در کنسول به اپلیکیشن مورد بحث اضافه می شوند. کمپانی مایکروسافت هنوز به طور دقیق از تاریخ انتشار این آپدیت برای تمامی کاربران اکس باکس وان رونمایی کرده اما آن دسته از مشترکین برنامه Preview اکس باکس، از امروز قادر به دانلود آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    میشه اون روز برسه تیتر بزنید هک شد تا الان 8 تا بازی خریدم شده 1600

    • ava
      ava | ۱ بهمن ۱۳۹۴

      من 48 تا بازی دارم
      سر جمع 800 دادم برای بازی
      دوست عزیز دیجیتال بخر از خود فروشگاه موقعی که تخفیف میخوره
      بری دیسک بخری از بازار بازی که میتونی با 9 دلار بخری رو بهت میدن 220 هزار تومن !
      یدونه گلد بخر یدونه گیفت کارت

    • مرتضی
      مرتضی | ۱ بهمن ۱۳۹۴

      خخخخخخخخخخخ
      شما یخورده دستتو میبردی توی جیبت یه پی سی غول میگرفتی بهتر نبود به نظرت ؟

مطالب پیشنهادی