ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد خودران با قابلیت کنترل ورزشکاران
تکنولوژی

امکان کنترل پهپاد +Hexo از طریق تلفن همراه ممکن شد [تماشا کنید]

پهپادها هر روز پیشرفته تر می شوند، اما شیوه کنترل آنها همراه با این پیشرفت ها ساده تر شده و به سمت خودکار شدن پیش می رود. کنترل آسان تر در مواقعی که قصد داشته ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

پهپادها هر روز پیشرفته تر می شوند، اما شیوه کنترل آنها همراه با این پیشرفت ها ساده تر شده و به سمت خودکار شدن پیش می رود. کنترل آسان تر در مواقعی که قصد داشته باشید با استفاده از آنها از خود تصویربرداری کنید، کیفیت بسیار بهتر تصاویر ضبط شده را به ارمغان خواهد آورد.

یک سال پیش سازنده ای فرانسوی نمونه اولیه از پهپادی با نام +Hexo را معرفی کرد که قادر بود از بالا به صورت خودکار شما را تعقیب و به فیلمبرداری بپردازد. این گجت پرنده می توانست با تعقیب تلفن هوشمند صاحب خود، همه جا او را دنبال کند.

سازندگان توانستند با معرفی پروژه خود در سایت کیک استارتر، سرمایه لازم را جمع آوری کنند و حالا پس از گذشت حدود یک سال ارسال محصول نهایی برای حامیان مالی خود را آغاز کرده اند.

به طور قطع مشتری اصلی +Hexo ورزشکاران حرفه ای خواهند بود؛ افرادی چون دوچرخه سواران، اسکی بازها، موج سواران و به طور خلاصه طرفداران تمام ورزش های پر تحرکی که در دل طبیعت انجام می شود.

149ef922315a555cf7d314d69671ccd0_large

نرم افزار اختصاصی این پهپاد به شما امکان می دهد که موقعیت، نحوه دنبال کردن و حرکات این ابزار پرنده را تعیین کنید. می توانید انتخاب کنید که به سادگی از پشت سر شما را دنبال کند، در جای خود ثابت بماند و حرکت شما را دنبال کند، یا مانورهای خاصی چون چرخش ۳۶۰ درجه و حرکت از چپ به راست را در حین تصویربرداری انجام دهد.

حال همزمان با عرضه نسخه نهایی +Hexo، شرکت سازنده از قابلیت های جدید پهپاد خود رونمایی کرده است. سازنده نام این قابلیت را Magic Wand (چوب جادویی) گذاشته و قرار است امکان کنترل و تعیین موقعیت این گجت پرنده را به تلفن همراه کاربر اضافه کند. در ویدیوی زیر می توانید نحوه کنترل +Hexo از طریق تلفن همراه را تماشا کنید.

قابلیت Magic Wand برای پهپادی که بی هیچ گونه ریموت کنترلی عرضه می شود، بسیار حیاتی است. تا قبل از این کاربر می توانست از طریق نرم افزار اختصاصی تنها محل بلند شدن و فرود +Hexo را تعیین کند. اما حالا می توانید تمام حرکات این پرنده کنترلی را در اختیار خود درآورید، بدون آن که نیازی به ابزار هدایت جداگانه ای داشته باشید. سرعت نهایی این گجت پرنده 72 کیلومتر در ساعت اعلام شده.

این پهپاد جدید قیمتی معادل 1349 دلار دارد که از بیشتر رقبای همرده خود گرانتر است. ضمن این که +Hexo بدون دوربین تصویربرداری عرضه می شود و هزینه خرید یک اکشن کم باکیفیت چون GoPro نیز به هزینه های آن اضافه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hadi
    hadi | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    دوست عزيز نود ٣٢ رو پاک کن. یک نرم افزار هست فکر کنم اسمش new folder remover هست. فقط اون ميتونه. اين ويروسو پدرشو دربیاره
    اگه اسمش غلط بود در گوگل سرچ کن پیدا میکنی
    در ضمن فکر کنم فایلانو بلاک کرده اگه حجم فلشت دست نخورده باشه

  • پدرام یزدی
    پدرام یزدی | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان. میدونم غیر مرتبطه اما ی سوال داشتم. مدتی پیش لپتاپم ویروس new folder.exe داشت آنتی ویروس nod 32 نصب کردم مشکل حل شد اما فلش مموری رو وقتی وصل کردم چون ویروسی بود تمام اطلاعاتش رو پاک کرد. یک هارد 1 ترا با بیش از 500 گیگ اطلاعات دارم نمیخام اطلاعاتش پاک شه میخام ویروسش گرفته بشه چکار کنم میشه راهنمایی کنین ؟ ممنون

    • Amir
      Amir | ۳۰ دی ۱۳۹۴

      اوونا هاید شدن با winrar برو فایلات هست اگه نبود با run یه اسکن

مطالب پیشنهادی