ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن وان درایو iOS با پشتیبانی از 3D Touch بروزرسانی شد

مایکروسافت امروز بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن iOS وان درایو خود منتشر کرده که قابلیت حاشیه نویسی حساس به فشار را به فایل های PDF می آورد. در نسخه جدید همچنین پشتیبانی از 3D Touch نیز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۰

مایکروسافت امروز بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن iOS وان درایو خود منتشر کرده که قابلیت حاشیه نویسی حساس به فشار را به فایل های PDF می آورد. در نسخه جدید همچنین پشتیبانی از 3D Touch نیز اضافه گشته و از این پس کاربران قادرند از مزایای اپل پنسل در این اپلیکیشن بهره بگیرند.

مضاف بر این، بسیاری از باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی در نسخه جدید وان درایو مرتفع شده و حالا می توانید با ثبات ترین نسخه این اپلیکیشن را در دستگاه های iOS تجربه کنید.

مایکروسافت طی یکی دو سال اخیر، بسیاری از محصولات نرم افزاری خود را به پلتفرم های رقیب همچون iOS و اندروید آورده و همچنان این سیاست را ادامه می دهد.

البته مشخص است که تاکنون این سیاست برای مایکروسافت نتایج مثبتی به همراه داشته، چرا که در همین هفته غول نرم افزاری اعلام کرد که به زودی کیبورد Word Flow ویندوز را به پلتفرم های دیگر نیز می آورد. برای دانلود نسخه جدید اپلیکیشن وان درایو می توانید هم اکنون به اپ استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی