ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی شایعه تاسیس کمپانی Vive را تکذیب کرد

روز گذشته شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی تایوانی اچ تی سی قصد دارد تا Vive، برند هدست واقعیت مجازی خود را از HTC جدا کرده و شرکتی جداگانه تاسیس کند تا فعالیت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

روز گذشته شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی تایوانی اچ تی سی قصد دارد تا Vive، برند هدست واقعیت مجازی خود را از HTC جدا کرده و شرکتی جداگانه تاسیس کند تا فعالیت های این شاخه، به صورت جداگانه ادامه پیدا کند.

باور عمومی بر این بود که اچ تی سی قصد دارد با جدا ساختن Vive از HTC، بازار واقعیت مجازی را جدی تر گرفته و فعالیت هایش را گسترش دهد. در نتیجه این اقدام، احتمالا شاهد عرضه هدست وایو، بدون برند اچ تی سی می بودیم.

با این حال، قوت این شایعه بیش از چند ساعت نبود و بلافاصله، این کمپانی در بیانیه ای خطاب به سرمایه گذاران خود، مسئله را به طور کل تکذیب کرد. با این حال، در این نامه آمده که توسعه هدست واقعیت مجازی و فعالیت های مرتبط با آن همچنان ادامه می یابد و خللی در کار آن ایجاد نشده است.

Vive VR، سال گذشته در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا معرفی شد. این دستگاه، حاصل همکاری مشترک کمپانی تایوانی اچ تی سی و کمپانی بازی ساز آمریکایی Valve است. Vive در کنار پلی استیشن وی آر و آکیلس ریفت، از مهم ترین محصولاتی هستند که قرار است طی سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی