ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک خط کد در نسخه بتای iOS خبر از عدم حضور ورودی صدا در آیفون ۷ می دهد

به نظر می رسد هر چه به زمان معرفی آیفون ۷ نزدیک تر می شویم، شایعات در خصوص عدم حضور جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در این تلفن هوشمند بیشتر قوت می گیرند و اکنون، بالاخره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۲۰

به نظر می رسد هر چه به زمان معرفی آیفون ۷ نزدیک تر می شویم، شایعات در خصوص عدم حضور جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در این تلفن هوشمند بیشتر قوت می گیرند و اکنون، بالاخره نشانه ای در خود پلتفرم iOS رویت شده که می تواند مهر تاییدی باشد بر تصمیم عجیب اپل در خصوص توسعه آیفون بعدی اش.

بر اساس گزارشی که امروز از سوی وب سایت 9To5Mac انتشار یافت، در نسخه بتای iOS 9.3 که هفته پیش برای توسعه دهندگان منتشر شده، کدی وجود دارد که در آن ذکر شده آیفون ۷ از ورودی صدا بی بهره است.

Screen Shot 1394-10-30 at 10.17.19-w600

یکی از کاربران توییتر که اتفاقا توسعه دهنده اپلیکیشن های iOS هم هست (به نام@kyoufujibaya) این کد را رویت کرده است: «Headphones.have.%sinput.NO» که خبر از عدم حضور ورودی صدا در آیفون می دهد.

ios-code-no-headphone-jack1

البته شاید هنوز هم نباید این مسئله را قطعی دانست چرا که دیده شده یک خط کد در مجموعه ای گسترده از کدها نمی تواند نشانه خوبی برای یک تصمیم بزرگ از سوی یک کمپانی قدرتمند در حوزه تکنولوژی باشد.

همچنین لازم به ذکر است که این کد خبر از عدم وجود هیچگونه ورودی صدا دارد و در حالی که اگر شایعات درست باشند، ما در هر حال باید بتوانیم از طریق اتصال لایتنینگ ایربادهای نسل بعدی را به آیفون متصل کنیم. اما در صورتی که بخواهیم به نکته جدیدی که کشف شده اکتفا کنیم، باید گفت که به طور کلی در نسل بعدی آیفون، کاربران باید به هدفون های بلوتوث متکی شوند که این امر مشکلات بسیاری را فراهم خواهد آورد. در این میان توجه به این نکته نیز ضروری است که این کد در یک نسخه بتا از iOS قرار گرفته و نه در نسخه ای اصلی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • عماد
    عماد | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    تا اونجا که من میدونم جک سه ونیم میلیمیتری خروجی است نه ورودی، البته برای صحبت کردن از طریق هندزفری میشه گفت ورودی ولی کار اصلیش گوش دادن به موزیک هست که اونم صدرصد خروجی محسوب میشه، اگر بنده اشتباه میکنم لطفا تصحیح کنید. سپاس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی