ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

10 بازی فوق العاده که می توانید روی پوشیدنی های اندرویدی تجربه کنید

روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان از گجت های پوشیدنی که در راس آن ها ساعت های هوشمند است، افزوده می شود و انواع مختلف این ساعت ها با کارایی متفاوت را شاهد هستیم. ...

محمدرضا طلایی
نوشته شده توسط محمدرضا طلایی | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان از گجت های پوشیدنی که در راس آن ها ساعت های هوشمند است، افزوده می شود و انواع مختلف این ساعت ها با کارایی متفاوت را شاهد هستیم.

خیلی کمتر به این موضوع اشاره شده که از این گجت ها می توان به عنوان یک وسیله ی بازی و سرگرمی استفاده کرد، ولی جالب است بدانید که تا همین لحظه تعداد قابل توجهی بازی برای این گجت های پوشیدنی طراحی شده که از همه نظر برای اجرا در صفحات کوچک آنها، بهینه سازی شده اند.

در این مطلب به معرفی 10 نمونه از برترین بازی هایی که تاکنون برای پوشیدنی های اندرویدی عرضه شده خواهیم پرداخت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

2048

20481

افراد زیادی نیستند کسانی که 2048 را تجربه نکرده باشند. ترکیب پازل با ریاضیات، باعث بوجود آمدن 2048 شده و مکانیزم به این شکل است که ترکیب دو عدد یکسان، به عنوان مثال 2، با هم تبدیل به 4 می شود و باید نتیجه را با 4 دیگری ترکیب کرد تا 8 بوجود آید. این روند تا جایی ادامه دارد تا متوجه کشته شدن وقت آزاد خود شده و دست از بازی کردن بکشید. این بازی در گوگل پلی به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای برای ساعت های هوشمند عرضه شده است.

2048

2048

سازنده: Spooky House Studios UG قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8 مگابایت زبان:

Emerald Chess

emerald-chess-android-wear-ee0b28-h900

کسی فکرش را نمی کرد که در این ابعاد بتوان یک بازی شطرنج استاندارد را تجربه کرد ولی حالا به لطف این گجت های پوشیدنی، این اتفاق رخ داده است. Emerald Chess یک بازی شطرنج معمولی، با طراحی بصری ساده و کنترلی آسان است. در ابتدا به خاطر کنترل، بازی کمی سخت به نظر می رسد ولی بعد از کمی بازی کردن به آن عادت می کنید. در این بازی هم حالت تک نفره با درجه سختی های متداول و هم حالت چند نفره وجود دارد. برای تجربه این بازی شطرنج باید 1.33 دلار پرداخت کنید.

Emerald Chess

Emerald Chess

سازنده: Emerald Software قیمت: 1.33 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان:

Ingress

ingress-on-android-wear-2015-02-27-01-2-820x420

هر چند که در صفحه ی بازی Ingress در گوگل پلی، پشتیبانی از ساعت های هوشمند ذکر نشده ولی آن را می توان در پوشیدنی های اندرویدی هم تجربه کرد. Ingress که یک بازی چندنفره با چاشنی استفاده از محیط واقعی و جابجایی است، یکی از متفاوت ترین بازی های تلفن های هوشمند بود که حال آن را در هیبتی دیگر می بینیم. روند بازی بدین شکل است که باید به نقاط مختلف شهر خود رفته و پورتال های موجود را با استفاده از گجت خود هک کنید. تیم مخالف هم همین کار را انجام می دهد و نباید از آن ها عقب افتاد. این مکانیزم گیم پلی، بازی را بسیار چالش برانگیز کرده و به صورت رایگان می توان در این جنگ واقعی شرکت کرد.

Ingress

Ingress

سازنده: Niantic, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:

Ladder Rush

Ladder-Rush-screenshot

انتظار دیدن همه ی سبک های رایج را در ساعت های هوشمند باید داشت. Ladder Rush هم همین نکته را بازگو می کند. این بازی یک Runner بی پایان است که در آن باید با نردبان به کاراکتر بازی کمک کنید تا بالا برود. روند بازی شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب Doodle Jump دارد ولی با نوآوری های خاص خود. از نکات مثبت بازی می توان به طراحی رنگارنگ آن، کنترل آسان و اعتیادآور بودن آن اشاره کرد و به این نکات، رایگان بودن را نیز افزود.

Ladder Rush

Ladder Rush

سازنده: Teensy Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:

Lifeline: Silent Night و Lifeline 2

Lifeline-2-screenshot

دو بازی نقش آفرینی Text Based استودیوی بازی سازی 3 Minute Games از دیگر عناوین این لیست هستند. بازی بر پایه ی خواندن داستان و پیشروی در آن با انجام کارها و انتخاب های تاثیر گذار در داستان است. این دو بازی به صورت رسمی برای تلفن های هوشمند طراحی شده اند ولی می توان آن ها را در ساعت های هوشمند نیز تجربه کرد. اگر به دنبال تجربه ی یک بازی با داستان خوب روی گجت پوشیدنی خود هستید، این دو بازی جزء بهترین گزینه های ممکن به شمار می روند.

Lifeline 2

Lifeline 2

سازنده: 3 Minute Games قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 44 مگابایت زبان:

Marshmallow Rush

Marshmallow-Rush-screenshot

Marshmallow Rush برای آخرین نسخه ی اندروید که با همین نام مارشمالو شناخته می شود، طراحی شده است. این بازی که بر اساس بازی مخفی نسخه ی ششم سیستم عامل اندروید طراحی شده، شباهت بسیاری به بازی Flappy Bird دارد. باید با استفاده از لمس صفحه، Andy (نماد سیستم عامل اندروید) را از بین موانع عبور داد که این موانع از نام نسخه های مختلف اندروید الهام گرفته شده اند. کنترل خوب از Marshmallow Rush یک بازی جذاب ساخته که در عین رایگان بودن، می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغت تان باشد.

Marshmallow Rush

Marshmallow Rush

سازنده: Artur Załęski قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:

Minecart Jumper

com.spookyhousestudios.minecart.watch-0=500

هفتمین بازی این فهرست، یک رانر دیگر است ولی با نمونه مشابه قبلی، تفاوت هایی دارد. در Minecart Jumper که یک عنوان پلتفرمر ساید اسکرولر محسوب می شود، تنوع به مراتب بیشتری در گیم پلی شاهد هستیم. شما سوار بر یک وسیله ی حمل و نقل، درون معدنی هستید و باید از موانع موجود در راه، با تغییر مسیر عبور کنید. مکانیزم ساده ی گیم پلی، روند بازی را بسیار جذاب ساخته و می توان از آن به عنوان یکی از برترین های سبک خود در گجت های پوشیدنی یاد کرد.

Minecart Jumper

Minecart Jumper

سازنده: Spooky House Studios UG قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:

PaperCraft

PaperCraft-screenshot

اگر در گذشته بازی Asteroids را بازی کرده باشید، با کلیت PaperCraft آشنایی خواهید داشت. وظیفه ی شما کنترل مثلث کوچک کاغذی و از بین بردن دشمن با شلیک به آن ها است؛ دشمنانی که تعدادشان بی پایان است و موج های حملات شان تمامی ندارد. بازی بسیار سرگرم کننده است و کنترل بهینه شده اش برای ساعت های هوشمند، ترکیب معجزه آسایی تشکیل داده که می تواند مدت های طولانی سرگرمتان کند.

PaperCraft

PaperCraft

سازنده: Cord Project Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:

Repulsion

Repulsion-screenshot

یک رانر بی پایان دیگر ولی این بار چالش برانگیزتر. در هر دور از بازی، شما در نقش مثبت یا منفی قرار گرفته و باید از بار مخالف دوری کنید. بکارگیری یک مبحث علمی با گیم پلی روان و طراحی جالب، از Repulsion یک بازی خاص ساخته. بازی بسیار بهینه است و آن را در ساعت های هوشمند قدیمی نیز می توان تجربه کرد و قیمت رایگان آن نیز ارزش تجربه اش را بیشتر کرده است.

Repulsion

Repulsion

سازنده: Teensy Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:

Tilt

Tilt-screenshot

آخرین بازی لیست، یک بازی واقعیت افزوده (Augmented Reality) با استفاده از تلفن و ساعت هوشمند شماست. بازی در نمایشگر تلفن هوشمند شما از ساعت یک سطح دایره ای می سازد که با تغییر جهت موبایل، باید مانع افتادن اجسام از روی سطح ساعت بشوید. ایده ی Tilt بسیار جذاب پیاده شده و می توان آن را بهترین بازی مخصوص ساعت های هوشمند دانست که تنها مانع لذت بیشتر از آن، تمام شدن شارژ دو گجت هوشمند شما بر اثر بازی کردن زیاد است.

Tilt - Augmented Reality

Tilt - Augmented Reality

سازنده: 13 App Design قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir
    amir | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    اون ساعت نارنجیه مال چه برندیه؟

    • آریا
      آریا | ۲ بهمن ۱۳۹۴

      اون سه تا همش یه کیه در رنگهای مختلف moto360 sport

  • Seyyed
    Seyyed | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی خوبه!! اما اگه یه ساعت هوشمند داشتم عالی می شد! :)

مطالب پیشنهادی