ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بالاخره اپلیکیشن اندروید Kickstarter نیز منتشر شد

پس از گذشت تقریبا سه سال از عرضه اپ کیک استارتر برای کاربران iOS، بالاخره نسخه اندرویدی آن در اختیار صاحبان گجت های مبتنی بر سیستم عامل گوگل قرار گرفت. کیک استارتر بنیادی است که در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

پس از گذشت تقریبا سه سال از عرضه اپ کیک استارتر برای کاربران iOS، بالاخره نسخه اندرویدی آن در اختیار صاحبان گجت های مبتنی بر سیستم عامل گوگل قرار گرفت.

کیک استارتر بنیادی است که در آن مدیران پروژه ها می توانند با مطرح کردن ایده های خود با عموم مردم، از آنها برای جمع آوری سرمایه اولیه برای راه اندازی پروژه خود درخواست کمک مالی نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

نسخه اندروید اپ کیک استارتر، به غیر از رابط کاربری متریالش تفاوت چندانی با اپ iOS ندارد. این نسخه از اپلیکیشن نیز به شما کمک می کند که پروژه های جدید را کشف کنید، از بروزرسانی وضعیت پروژه های مورد علاقه تان مطلع شوید و مواردی که دوستانتان به آنها علاقه مند هستند را دنبال نمایید.

اگر تاکنون به پروژه های کیک استارتر کمک مالی نکرده اید، باید بدانید که این کار ریسک نسبتا بالایی دارد. چندی پیش کمپینی در کیک استارتر برای ساخت یک پهپاد به نام Zano به راه افتاد و حدود 2 میلیون یورو کمک مردمی برای طراحی و ساخت آن جمع آوری شد، اما پهپاد مورد بحث در اولین پرواز آزمایشی دچار حادثه شده و نهایتا در آتش به خاکستر تبدیل شد.

البته پروژه های موفقی همچون بازی Undertale که یکی از عناوین تحسین شده نقش آفرینی در سال 2015 بود می توانند گویای آینده امیدبخش راه اندازی پروژه ها با اتکا به کمک های مردمی باشند.

اپلیکیشن اندروید کیک استارتر رایگان است، و می توانید آن را در کنار نسخه iOS از این آدرس اینترنتی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی