ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: هتل گربه ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمدرضا طلایی
نوشته شده توسط محمدرضا طلایی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

CatHotel – Care for Cute Cats

screen640x640

یک هتل برای گربه ها. ایده ای که به کمتر ذهنی می رسد و استودیوی سازنده ی بازی، این ایده را تبدیل به یک بازی دوست داشتنی کرده است. CatHotel یک بازی مدیریتی است و ذات آن بسیار شبیه به بازی محبوب Pou به نظر می رسد ولی با جزئیاتی بیشتر و ابعادی گسترده تر. وظیفه شما در بازی رسیدگی به گربه ها، بازی با آن ها به همراه وسایل مختلف و مدیریت هتل است تا این هتل کوچک را به یک هتل 5 ستاره تبدیل کنید. طراحی سه بعدی بازی و گربه ها هم به هرچه بهتر شدن آن کمک کرده تا احساس تربیت گربه ها به شما دست دهد.

CatHotel - Care for Cute Cats

CatHotel - Care for Cute Cats

سازنده: Tivola Publishing GmbH قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 104 مگابایت زبان:

Traffic Rider

ahgsd

بازی های بی پایانی که تا به حال ساخته شده، همگی روند و فضایی تقریبا مشابه هم داشته اند و تعداد محدودی هستند که در این بین با خلاقیت سازندگان، تبدیل به عنوانی جدید و متفاوت نسبت به دیگر بازی های هم سبک می شوند. Traffic Rider از این دست بازی هاست. ترکیب موتورسواری با سبکی که تا حدودی برای مخاطبان عادی است، به همراه گیم پلی و ماموریت های چالش بر انگیز، یک بازی بسیار خوب تشکیل داده. به این موارد گرافیک سه بعدی زیبای بازی را بیفزایید تا بدون شک بتوان از Traffic Rider، به عنوان یکی از بهترین بازی های چند وقت اخیر یاد کرد.

Traffic Rider

Traffic Rider

سازنده: SK Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 129 مگابایت زبان:

Monster & Commander

857878

توقع شما از یک بازی نقش آفرینی - استراتژی چیست؟ قبل از دانستن جواب باید گفت که Monster & Commander تمام این توقعات را برآورده می کند. نبردی که بین موجودات مختلف از جهان های متفاوت شکل گرفته، باعث شده اتحادهای عجیبی شکل گیرد و داستان مورد نظر سازندگان برای بازی شود. باید با جمع کردن لشکری عظیم، علاوه بر پیروزی در مبارزات، از قلمروی خود نیز دفاع کرد. همین روند بازی سبب شده تا سیستم نقش آفرینی عمیقی برای بازی تشکیل شود که در آن باید به ارتقاء هر چیزی که در اختیار دارید بپردازید. به طور حتم اگر به سمت Monster & Commander بروید، سخت می توانید از آن دل بکنید و به سراغ بازی دیگری با این ویژگی ها بروید.

Monster & Commander

Monster & Commander

سازنده: Oh BiBi قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 99.4 مگابایت زبان:

The Pirate: Caribbean Hunt

the-pirate-caribbean-hunt-apk

اوج درخشش یک بازی با درون مایه ی دزدان دریایی را در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag شاهد بودیم. نبردهایی دریایی که به شکلی زیبا و جزئیات دقیق بازسازی شده بودند را تا به حال بدین شکل حس نکرده بودیم. نمونه ی آن در پلتفرم تلفن های هوشمند را در آن وسعت تجربه نکردیم تا اینکه The Pirate: Caribbean Hunt منتشر شد. کلاس های مختلف کشتی ها، سلاح های متفاوت برای استفاده، درخت تجربه برای کاپیتان ها، چرخه ی روز شب و آپگریدهای متفاوات برای کشتی ها، تنها بخشی از ویژگی های بسیار زیاد بازی هستند که با گرافیک زیبای خود، لذت تجربه ی Black Flag را در ابعادی کوچکتر برای گیمرها به ارمغان می آورد.

 The Pirate: Caribbean Hunt

The Pirate: Caribbean Hunt

سازنده: Home Net Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 36 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Traffic rider
    Traffic rider | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    بازی traffic rider رو برای کساتی که به موتور سواری علاقه دارند توصیه میکنم ، فوق العاده است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی