ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارائه آپدیت ویندوز 10 موبایل باز هم به تعویق افتاد

مایکروسافت باز هم کاربران خود را نا امید کرد. اگر خاطرتان باشد اوایل پائیز امسال اعلام کرده بود که آپدیت ویندوز 10 برای اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز فون 8 تا انتهای سال 2015 ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت باز هم کاربران خود را نا امید کرد. اگر خاطرتان باشد اوایل پائیز امسال اعلام کرده بود که آپدیت ویندوز 10 برای اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز فون 8 تا انتهای سال 2015 یعنی دی ماه عرضه خواهد گشت. اما این اتفاق روی نداد و این به روز رسانی به اوایل سال 2016 موکول شد.

اما آنهایی که انتظار داشتند شرکت ساکن ردموند در ماه ژانویه به قول خود وفا کرده و ویندوز 10 موبایل را عرضه نماید، باید بدانند که این روند باز هم تاخیر دارد و به تعویق افتاده. بر اساس گفته های خود شرکت مورد بحث، نسخه جدید سیستم عامل موبایلی ویندوز در ماه آینده میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت همچنین در نظر دارد در ماه فوریه که از 12ام بهمن ماه آغاز می گردد، اسمارت فون لومیا 650 را نیز رونمائی نماید که چهارمین تلفن هوشمند این شرکت محسوب می گردد و به طور پیش فرض ویندوز 10 موبایل بر روی آن نصب است.

در آخر بد نیست یادآوری نمائیم اگر دوست دارید هم اکنون ویندوز 10 را روی موبایل های خود داشته باشید فقط دو راه دارد: یکی اینکه مشترک برنامه ویندوز اینسایدر باشید و دوم اینکه یکی از موبایل های لومیا 950، لومیا 950 XL یا لومیا 550 را خریداری نمائید. همچنین باید اشاره کنیم هر دو نسخه لومیا 950 و 950 اکس از نظر سخت افزاری در ماه  آینده آپدیت خواهند گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • اشکان
    اشکان | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    "... هر دو نسخه لومیا 950 و 950 اکس از نظر سخت افزاری در ماه آینده آپدیت خواهند گشت."
    "Speaking of the 950 and 950 XL, both should receive firmware updates next month."
    همونطور که میبینید گفته شده آپدیت firmware که یک آپدیت نرم افزاری (برای سخت افزار) محسوب میشه؛ وگرنه سخت افزار گوشی هیچ تغییری قرار نیست بکنه.

  • بهروز
    بهروز | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    به نظرم همين بيلد آخر خيلي هم خوبه. از آندرويد كه خيلي بهتره. ولي OTG واقعا لازمه.
    من نميدونم وقتي نسخه جديد اندرويد مياد مگه همه گوشيها رو آپديت ميكنه؟! نهايتا نسخه مثلا 4.1.2 ميشه 4.2.2 يعني فقط يك يا دوبار براي گوشي اندرويدي آپديت مياد.
    باز ويندوز اين خوبي رو داره كه تا آخرين نسخه آپديت ميشه.

  • حامد
    حامد | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    مایکروسافت با ویندوز 10 کار بسیار بزرگی رو در حال انجام دادن هست. ساختن یه هسته یکسان برای تمام دستگاه ها کار ساده ای نیست، اما مایکروسافت فکر می کرد که میتونه مثل گذشته این سیستم عامل رو هم آماده کنه، اما هر چی روند کار جلوتر میرفت می دیدند که نمیشه همه چیز رو درش منظم کرد. این مسئله مخصوصاً برای دستگاه های قدیمی ویندوزفون که سخت افزار ضعیف و رم 512 داشتند خیلی بغرنج شده بود، طوری که ویندوز 10 موبایل روی گوشی های با رم 1 نسبتاً خوب هست، اما برای رم های 512 خیلی مشکل ساز شده. با همه این تفاسیر نمی دونم چرا همچنان مایکروسافت اصرار به پردازنده صعیف و رم پایین برای گوشی های جدیدش داره. بیاد یه بار مثل مرد اعتراف کنه که سخت افزارای ضعیف نمی تونن اون طور که باید و شاید ویندوز 10 موبایل رو ساپورت کنن، و تو گوشی های جدیدش پردازنده های اسنپدرگون سری 600 به بالا رو بزنه تا خیال همه راحت بشه.
    تا زمانی که این مسئله داخل خودشون حل نشه، نمی تونن ویندوز 10 موبایل رو آماده کنند. الان هم مطمئنم گیر این مسئله هستن که یه طوری ویندوز 10 موبایل رو برای سخت افزارای ضعیف آماده کنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی