ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری به کاربران یادآور می شود که هنوز هم در اوج است

می گویند آدم باید خودش را دوست داشته باشد تا دیگران او را دوست بدارند و این دقیقا همان کاری است که بلک بری تلاش دارد انجام دهد. این شرکت اخیرا مطلبی را در سایت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

می گویند آدم باید خودش را دوست داشته باشد تا دیگران او را دوست بدارند و این دقیقا همان کاری است که بلک بری تلاش دارد انجام دهد. این شرکت اخیرا مطلبی را در سایت خود منتشر کرده و در آن نگاهی داشته بر فیلم ها و برنامه های تلویزیونی امسال که در آنها از یکی از محصولات این شرکت استفاده شده است.

در این مطلب از برخی شبکه های تلویزیونی مطرح آمریکایی شامل نتفلیکس و آمازون هم سخن به میان آمده که ظاهرا از تلفن های هوشمند بلک بری در محتواهای اصلی خود استفاده نموده اند.

خوب می خواهید بدانید نتیجه چه بوده؟ آنطور که در مطلب منتشر شده آمده است، محصولات بلک بری دست کم 199 نقش را در این فیلم ها و سریال ها بر عهده داشته اند که از این میان 154 عدد به برنامه های تلویزیونی مربوط می شده و 45 مورد نیز فیلم ها را در بر می گرفته.

بلکه بری اظهار داشته، اینکه مدل های کلاسیک پاسپورت شامل Q10 و Z10 در بسیاری از فیلم ها و سریال ها مورد استفاده قرار گرفته اند ابدا عجیب نیست زیرا صنعت فیلم و تلویزیون از جمله بخش هایی هستند که بیشترین نگرانی را در خصوص ارتباطات ایمن دارند.

در این مطلب همچنین آمده است که نویسندگان دوست دارند کاراکترهای مختلف فیلم تلفن های هوشمند بلک بری را در دست بگیرند چراکه به این ترتیب داستان واقعی تر به نظر می آید!

پروژه بعدی این کمپانی کانادایی با این حساب این خواهد بود که مشخص نماید چه تعداد هنرمند همچنان یکی از موبایل هایش را مورد استفاده قرار می دهند هرچند که وبسایت های زرد با محتوایی از این دست نیز در فضای مجازی کم نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BlackBerry Forever
    BlackBerry Forever | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی از بازیگران و مشاهیر خارج از بلک بری به جای آیفون استفاده میکنند و دلیلشم اینه که یجورایی خیلی خاصه

مطالب پیشنهادی