ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت فون موسوم به Galaxy A9 Pro سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ در راه است [شایعه]

بر اساس اخبار اخیر گویا سامسونگ در حال طراحی و ساخت تلفن هوشمند جدیدی با اندازه بزرگ است که به گزارش Sam Mobile در حال حاضر با نام Galaxy A9 Pro شناخته می شود و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

بر اساس اخبار اخیر گویا سامسونگ در حال طراحی و ساخت تلفن هوشمند جدیدی با اندازه بزرگ است که به گزارش Sam Mobile در حال حاضر با نام Galaxy A9 Pro شناخته می شود و احتمالا در آینده نامش تغییر خواهد کرد.

با اینکه هیچ مشخصاتی از این اسمارت فون با شماره مدل SM-A9100 هنوز اعلام نشده اما گفته می شود نمونه بهینه سازی شده از گلکسی A9 خواهد بود که اوایل ماه جاری میلادی توسط غول تکنولوژی کره ای رونمائی گشت.

گلکسی A9 اصلی صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی دارد و قلب تپنده آن را نیز چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 652 تشکیل داده، بر همین اساس بعید نیست که  A9 Pro با رزولوشن بالاتری مثلا 1440×2560 پیکسلی و پردازنده ای بسیار قوی همراه باشد. همچنین گمانه زنی ها بر این اصل استوار هستند که موبایل موردبحث با اندروید 6 یعنی مارشملو همراه خواهد بود. این در حالیست که A9 اصلی نسخه آبنبات چوبی پلتفرم یاد شده را در خود دارد.

در حال حاضر کمپانی کره ای یاد شده موبایل گلکسی A9 را فقط در چین و با قیمت 490 دلار می فروشد و «سَم موبایل» اعلام نموده احتمالا A9 Pro نیز ابتدا در همین کشور عرضه گردد.

برای آگاهی از قیمت جهانی و زمان عرضه ی گلکسی A9 در باقی کشورهای دنیا باید منتظر اخبار رسمی از طرف کمپانی سامسونگ بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    به چه دردی میخوره؟قیمتش که فضاییه.مشخصاتشم از پرچم دارش پایین تره.به چه امیدی بخریم آخه؟

مطالب پیشنهادی