ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل، تبلت Desire T7 را معرفی می کند

به نظر می رسد که شرکت تایوانی اچ تی سی در پی گسترش استفاده از برند «Desire» بوده و در حال توسعه دادن یک تبلت از این سری است. اینطور که حالا و بر اساس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد که شرکت تایوانی اچ تی سی در پی گسترش استفاده از برند «Desire» بوده و در حال توسعه دادن یک تبلت از این سری است.

اینطور که حالا و بر اساس افشای برخی اطلاعات به نظر می رسد، اولین تبلت از سری دیزایر با شماره مدل «IV5001-A» همراه خواهد بود اما اچ تی سی آن را با نام «Desire T7» معرفی خواهد کرد.

اکنون اطلاعات سخت افزاری مرتبط با این محصول در بنچمارک «GFXBench» رویت شده و اینطور که وب سایت مورد بحث اشاره دارد، نمایشگر این محصول از اندازه ای برابر با ۶.۹ اینچ برخوردار بوده و به رزولوشن HD مجهز است. از همین موضوع می توان فهمید که با یک تبلت کاملا میان رده یا اقتصادی رو به رو هستیم.

شرکت سازنده برای این محصول از چیپست Spreadtrum SC8830 بهره گرفته که دارای یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز و همچنین پردازشگر گرافیکی Mali-400 MP2 است.

اچ تی سی یک گیگابایت رم را نیز به محصول مورد بحث افزوده و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی را هم در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این در حالیست که تبلت مورد اشاره میزبان دو سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین های جلو و عقب خود است.

اکنون انتظار می رود که HTC این محصول را در کنگره جهانی موبایل موسوم به MWC رونمایی کند.

Specs-for-the-HTC-Desire-T7-tablet-appear-on-GFXBench

The-tablet-appeared-on-Zauba-last-summer

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • آروين
    آروين | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    خيلى ديگه ميانردس

مطالب پیشنهادی