ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی What’s the Difference؛ تفاوت ها را پیدا کنید

اگر در میان خانواده و دوستان به داشتن چشمانی تیزبین مشهور هستید، با بازی امروز می توانید این موضوع را به کل دنیا اثبات کنید. در هر مرحله از بازی What's the Difference دو تصویر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر در میان خانواده و دوستان به داشتن چشمانی تیزبین مشهور هستید، با بازی امروز می توانید این موضوع را به کل دنیا اثبات کنید. در هر مرحله از بازی What's the Difference دو تصویر به ظاهر یکسان برایتان به نمایش در می آید که در جزئیاتی بسیار کوچک با هم متفاوتند و این شمایید که باید در مدت زمان معین، این تفاوت های جزئی و کوچک را پیدا کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

What's the Difference به قدری ساده و قابل درک است که تمام طیف های سنی می توانند بازی اش کنند. در هر مرحله دو عکس ظاهرا مشابه کنار هم به نمایش در می آیند که در نقاط کوچکی با هم تفاوت دارند که با پیدا کردن هر نقطه، به سادگی باید روی آن لمس کنید.

screen640x640

بازی بیش از 1000 مرحله دارد که در هر کدام عکس متفاوتی می بینید. برای اینکه یافتن تفاوت ها برایتان کار خواب آوری نشود هم در هر مرحله محدودیت زمانی در نظر گرفته شده که باید پیش از به پایان رسیدن آن، تمام تفاوت ها را پیدا کرده باشید.

مسلما یافتن تفاوت های دو عکس خلوت کار چندان سختی نیست، اما هر چه در مراحل پیشروی می کنید تصاویر شلوغ تر می شوند و یافتن تفاوت ها دشوارتر. اینجاست که می توانید از آیتم های کمکی بازی مثل فاش کردن یک تفاوت، گرفتن زمان بیشتر یا پرش به مراحل بعدی استفاده کنید.

What's the Difference از آن دسته بازی های اعتیادآوریست که به سختی می شود از آن دل کند، بنابراین با آگاهی از این موضوع به سراغش بروید و حواستان باشد که هنگام بازی زیاد به چشمانتان فشار نیاورید! این بازی را می توانید از اپ استور، گوگل پلی یا در صورت بروز مشکل در دانلود از پلی استور از  این لینک دریافت کنید.

?What's the Difference

?What's the Difference

سازنده: Candywriter, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 89.7 / 90 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۴ بهمن ۱۳۹۴

    سایتتون همش تبلیغ که

مطالب پیشنهادی