ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بونسای های معلق، ترکیبی از تکنولوژی و هنر اصیل ژاپنی

شناور نمودن اشیاء روی آهنربا جذابیت خاصی به برخی کالاهای تزئینی و دکوری می دهد. درختان بونسای نیز از این قاعده مستثنی نیستند. Air Bonsai عنوان پروژه ای در کیک استارتر است که شناوری مغناطیسی، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

شناور نمودن اشیاء روی آهنربا جذابیت خاصی به برخی کالاهای تزئینی و دکوری می دهد. درختان بونسای نیز از این قاعده مستثنی نیستند. Air Bonsai عنوان پروژه ای در کیک استارتر است که شناوری مغناطیسی، گیاهان مینیاتوری و هنر اصیل ژاپنی به نام monozukuri را با یکدیگر ترکیب نموده است.

در این ایده جالب که برای تحققش از همان حقه شناوری مغناطیسی بهره گرفته شده و اسپیکرهای مختلفی نیز بر پایه آن ساخته شده اند، تمام آنچه درخت یا گیاه منتخب شما نیاز خواهد داشت در داخل توپ شناوری جای گرفته که در تصویر می بینید.

تیم ارائه دهنده این گیاه، پیشتر هدف 80 هزار دلاری خود برای جذب سرمایه را پشت سر گذاشته است، با این همه، علاقمندان به داشتن این گیاهان همچنان میتوانند با پرداخت 200 دلار یکی از این کیت ها را خریداری نمایند.

به خاطر موانعی که در مورد واردات و صادرات این گیاهان وجود دارد، آن دسته از افرادی که در داخل خاک آمریکا هستند و از این پروژه حمایت کرده اند، درخت های کاج کوچکی را دریافت می کنند که در داخل خاک این کشور پرورش یافته اند با این همه، در صورت علاقه می توانند این ایده را روی هر گیاهی پیاده سازی نمایید.

شما می توانید بسته به حس زیبایی شناسی خود تغییراتی را در گلدان این بونسای ایجاد نمایید و برای مثال جنس خاصی را برای آن انتخاب کنید. گفتنی است که این گلدان ها در قالب چهار طرح مختلف ارائه شده اند و همگی شان هم سبک و سیاقی سنتی و کلاسیک دارند.

علاقمندان می توانند با پرداخل مبلغ 10 هزار دلار یک کوسن تماما ساخته شده با دست، زیر گلدانی و بونسای منحصر بفرد را دریافت نمایند و از نزدیک نگاهی به باغ بونسای و کارگاه ارائه دهنده این ایده بیاندازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    کلا ژاپنی ها تو همه عرصه ها پیشگام هستن منم خیلی باهاشون حال میکنم تو دنیای تکنولوژس تو عرصه مسنجرها هم نگاه کنیم وایبر و لاین جز بهترین مسنجرها هستن

  • رایموند
    رایموند | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    درود...
    دم ژاپنی ها گرم که چقدر پیشرفت کردند...عاشق انیمه و فرهنگ ژاپنی هستم...
    آینده جهان در دستان پیشرفت ژاپنه...

مطالب پیشنهادی