ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa اردیبهشت ماه برای کنسول های نسل هشتم عرضه می شود

استودیوی Konus Simulazioni به تازگی اعلام کرده که بازی شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa، که پیش از این روی پلتفرم پی سی عرضه شده بود، بزودی برای کنسول های نسل هشتمی اکس باکس وان و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

استودیوی Konus Simulazioni به تازگی اعلام کرده که بازی شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa، که پیش از این روی پلتفرم پی سی عرضه شده بود، بزودی برای کنسول های نسل هشتمی اکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر می شود.

همان طور که استودیوی سازنده نیز اعلام کرده، Assetto Corsa علاوه بر محتویات پیشین خود، محتویات جدیدی نیز روی دو کنسول مذکور خواهد داشت. در مجموع، بیش از 90 اتومبیل گران قیمت در بازی شبیه سازی شده که از جمله آن ها می توان به Team Lotus 98T، پاگانی زوندا، Ferrari LaFerrari و Mercedes C9 اشاره کرد.

در همین حال، بیش از 20 پیست مسابقه مختلف، براساس نمونه های واقعی آن ها ساخته و در بازی قرار داده شده اند. پیست های مشهوری چون Silverstone Circuit ،Circuit de Spa-Francorchamps ،Autodromo Nazinonale Monza و نیز Nurburgring، از جمله این پیست ها به شمار می روند.

علاوه بر بخش تک نفره، بخش چندنفره نیز در بازی وجود دارد و می توان از طریق چالش ها و مسابقات مختلف، به رقابت با دوستان و سایر گیمرها پرداخت. در نهایت، بازی سمیلاتور Assetto Corsa قرار است که 21 آپریل (2 اردیبهشت) برای کنسول های نسل هشتم سونی و مایکروسافت عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    اینطور که بنظر میرسه بازی خیلی خوبی هست
    IGN italia بهش نمره 9,5 داده
    منم که عشق شبیه ساز
    کاش زود بیاد

مطالب پیشنهادی