ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت LeEco: تا به امروز 5 میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته ایم

LeEco که پیشتر Letv نام داشت در ماه جاری به شدت خبرساز شد. این شرکت نخستین تلفن همراه مبتنی بر چیپست اسنپدراگون 820 را در جریان CES امسال رونمایی کرد که Le Max Pro نام داشت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

LeEco که پیشتر Letv نام داشت در ماه جاری به شدت خبرساز شد. این شرکت نخستین تلفن همراه مبتنی بر چیپست اسنپدراگون 820 را در جریان CES امسال رونمایی کرد که Le Max Pro نام داشت و کمی بعد، از تغییر برند و لوگوی خود خبر داد.

در واقع این شرکت تصمیم گرفت که نام خود را از Letv به LeEco تغییر دهد و این خبر را نیز در جریان یک کنفرانس خبری در چین به سمع و نظر مخاطبانش رساند. با این همه، LeEco رویداد دیگری را نیز در هند برگزار کرد و در آنجا نیز علاوه بر اعلام خبر تغییر برند خود از ارائه چند دستگاه جدید به بازار این کشور از جمله Le Max و Le 1s خبر داد.

حالا ظاهرا این شرکت خبرهای تازه ای را برای مخاطبان خود دارد. در فاصله زمانی کوتاهی بعد از رونمایی Le Max و Le 1s در بازار چین، این کمپانی امکان ثبت نام کاربران برای خرید آنها را فراهم آورد و حالا مدعی شده است که ظرف تنها یک روز 100 هزار نفر برای خرید این موبایل ثبت نام کردند و این یعنین موبایل Le 1s با قیمت 10 هزار روپیه، رکورد پرفروش ترین کالا در سایت هندی Flipkart را شکسته است.

امکان خرید این موبایل از تاریخ دوم فوریه برای علاقمندان فراهم خواهد بود اما این تمام خبر نیست. LeEco همچنین بخشی از اطلاعات مربوط به فروش کالاهای خود را منتشر کرده است.

همین چند وقت پیش اعلام شد که این شرکت بالغ بر 4 میلیون دستگاه را در سال 2015 فروخته است که برای یک تازه وارد در عرضه تلفن های همراه رقم بسیار خوبی محسوب می شود.

حالا این شرکت خبر داده است که تا کنون 5 میلیون دستگاه موبایل را به فروش رسانده و این یعنی LeEco رکورد سریع ترین رشد در میان برندهای جدید حوزه تلفن همراه را شکسته است.

در واقع LeEco نخستین تولید کننده اسمارت فون در دنیاست که موفق شده ظرف بازه زمانی 8 ماهه 5 میلیون دستگاه موبایل را به فروش برساند. با در نظر داشتن آمار و ارقام مربوط به عملکرد شرکت های مختلف، این نتایج در نوع خود بی نظیر هستند.

گفتنی است که براساس پیش بینی های صورت گرفته، این شرکت به زودی فروش محصولاتش را در خاک ایالات متحده آمریکا نیز آغاز می کند هرچند که هم اکنون نیز لوازم جانبی خود را از طریق وبسایت رسمی اش به کاربران آمریکایی ارائه میدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    آفرین.کم کم فروشش از اچ تی سی بالا میزنه.ولی انصافا خوشگلن همه گوشیاش

  • matin
    matin | ۵ بهمن ۱۳۹۴

    تا یکی دو سال دیگه شرکتهای چینی با گوشی های با کیفیت و قیمت کمتر بازار موبایل رو قبضه میکنند .

مطالب پیشنهادی