ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه به روز شده از تبلت Galaxy Tab E 8.0 سامسونگ در تایوان رونمایی شد

سامسونگ هر ساله تلفن های همراه زیادی را معرفی می کند و در کنار این، پرده از دستگاه های هوشمند متعددی از جمله انواع تبلت بر می دارد. سری گلکسی تب اس را می توان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سامسونگ هر ساله تلفن های همراه زیادی را معرفی می کند و در کنار این، پرده از دستگاه های هوشمند متعددی از جمله انواع تبلت بر می دارد.

سری گلکسی تب اس را می توان پیشرفته ترین تبلت های ساخته شده توسط این کمپانی کره ای دانست و محصولات سری گلکسی تب A نیز میان رده های آن را تشکیل می دهند و در نهایت نیز به سری گلکسی تب E می رسیم که در واقع همان دستگاه های اقتصادی این شرکت هستند.حالا خبر رسیده که سامسونگ عضو تازه ای را به خانواده گلکسی تب E اضافه کرده است. این محصول که Galaxy Tab E 8.0 نام دارد چندی پیش توسط این کمپانی کره ای در تایوان رونمایی شد.

البته در نظر داشته باشید که این نخستن مدل رونمایی شده از سری گلکسی تب E نیست و کمپانی مورد بحث پیشتر پرده از مدل های Galaxy Tab E 9.6 و 8.0 در کره برداشته بود اما ظاهرا فروش این دستگاه ها زیاد هم خوب نبوده است.

از همین رو، چشم بادامی های کره ای بر آن شدند تا نسخه جدیدتری از گلکسی تب E 8.0 را معرفی کنند و این بار بخت خود را در بازار تایوان بیازمایند. کلیه امکانات این تبلت از نسخه اصلی اش بهتر است و علاوه بر این، پشتیبانی از شبکه 4G LTE نیز به آن اضافه گردیده است.

نسخه سال 2016 گلکسی تب ای 8.0 به امکاناتی چون نمایشگر 8 اینچی با رزلوشن 1280 در 800 پیکسل مجهز شده است و از 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء از طریق کارت میکرو اس دی) مجهز شده است.

این تبلت از چیپست 64 بیتی و چهار هسته ای اسنپدراگون 410 بهره می برد که به پردازنده گرافیکی آدرنو 306 مجهز گردیده است. دوربین اصلی این گجت 5 مگاپیکسلی است و برای برقراری ارتباطات تصویری و گرفتن سلفی هم یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت جلوی بدنه دستگاه تعبیه شده است.

تامین انرژی مورد نیاز این تبلت نیز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی محول شده است و اندروید 5.0 (آبنبات چوبی) نیز از قبل روی آن بارگذاری شده که به رابط کابری تاچ ویز سامسونگ مزین شده است.

حرف از نرم افزار دستگاه به میان آمد بهتر است بگوییم که سامسونگ اپلیکیشن Kids Time Plus را برای محصول تازه اش در نظر گرفته که برای کودکان طراحی گردیده است.

فرستنده مادون قرمز این تبلت نیز در قسمت بالایی آن تعبیه شده است و چنانچه دستگاه را در تایوان خریداری نمایید 100 گیگابایت حافظه رایگان کلاود هم روی OneDrive دریافت خواهید کرد.

تبلت تازه سامسونگ که صرفا هم به رنگ سفید ساخته شده از امروز در تایوان موجود است و به قیمت 270 دلار فروخته خواهد شد. شرکت سازنده نگفته است که آیا این محصول به بازار کشورهای دیگر نیز عرضه می شود یا خیر اما اگر در تایوان با استقبال خوبی روبرو گردد، می توان انتظار داشت که این اتفاق ظرف ماه های آتی رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی