ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار گزارش مالی LG از سه ماهه چهارم ۲۰۱۵

پس از سرمایه گذاری های بسیار در امر تحقیقات، مهندسی و بازاریابی، به نظر می رسد که درآمدهای ال جی در سال ۲۰۱۵ تفاوت چندانی با سال ۲۰۱۴ نداشته اند. شرکت کره ای ساعتی پیش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

پس از سرمایه گذاری های بسیار در امر تحقیقات، مهندسی و بازاریابی، به نظر می رسد که درآمدهای ال جی در سال ۲۰۱۵ تفاوت چندانی با سال ۲۰۱۴ نداشته اند.

شرکت کره ای ساعتی پیش گزارش مالی خود از سه ماهه نهایی سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد و اعلام نمود که در سال ۲۰۱۵ به طور کلی موفق به فروش ۵۹.۷ میلیون تلفن همراه شده و این آمار نشان می دهد که در سال گذشته در قیاس با سال ۲۰۱۴،‌ این شرکت تعداد نیم میلیون تلفن همراه بیشتر به فروش رسانده است.

درآمد بخش موبایل ال جی به ۳.۲۶ میلیارد دلار در دوره سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ رسیده. این در حالیست که به طور کلی ال جی الکترونیکس توانسته درآمدی بالغ بر ۱۲.۵۷ میلیارد دلار کسب کند.

کره ای ها در دوره نهایی سال ۲۰۱۵، در بخش موبایل با یک زیان خالص ۳۷ میلیون دلاری رو به رو بوده اند و به این شکل، ال جی هم به جمع تولید کنندگان اندرویدی می پیوندد که در سال ۲۰۱۵ کسب و کارشان با زیان مواجه شده. شرکت مورد بحث خبر می دهد که در سه ماهه نهایی سال گذشته توانسته ۱۵.۳ میلیون تلفن همراه به فروش برساند که ۱۱ میلیون از آنها، مدل های مجهز به LTE بوده اند.

در این میان ولی LG خبر می دهد که در سال ۲۰۱۶ می خواهد دو پرچمدار به بازار عرضه کند و این دو محصول، در کنار سایر دستگاه های میان رده و اقتصادی قرار خواهند گرفت.

اکنون می توان گفت که سایر تولید کنندگان بزرگ اندرویدی به شکل غیر مستقیم در حال انجام چنین کاری هستند. برای مثال سامسونگ در ابتدای سال از سری اس پرده برداشته و در میانه سال، گلکسی نوت تازه خود را رونمایی می کند. ال جی هم در سال گذشته همین رویه را در پیش گرفت و در نیمه نخست سال از G4 پرده برداشت در حالی که V10 در انتهای سال از راه رسید.

با توجه به خبری که امروز ال جی می دهد، می توان بیشتر امیدوار بود که در کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی از G5 باشیم و در نیمه دوم سال هم به نسخه بعدی V10 سلام کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    بخش موبایل الجی چرا اینجوریه؟قیمتاش خوبه(حد اقل تو خارج) ولی فروشش حتی از لنوو پایین تره با اون قیمتای گرونش تو بعضی گوشیاش

  • امیر
    امیر | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    داستان پیشرفت فروش ال جی هم شده مثل خودروسازی ایران کلا پیشرفتی ندارن

  • حامد
    حامد | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    شرکت های الجی و سونی بسیار قابل احترام هستند

مطالب پیشنهادی