ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس در نظر دارد امسال 30 میلیون تلفن هوشمند را به فروش برساند

ایسوس یکی از شرکت های موفق صنعت تکنولوژی دنیاست. دستگاه های تولیدی آن در بازار کامپیوترهای شخصی طرفداران زیادی دارند و همین موفقیت شرکت یاد شده را تشویق نموده که در بازار تلفن های هوشمند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

ایسوس یکی از شرکت های موفق صنعت تکنولوژی دنیاست. دستگاه های تولیدی آن در بازار کامپیوترهای شخصی طرفداران زیادی دارند و همین موفقیت شرکت یاد شده را تشویق نموده که در بازار تلفن های هوشمند نیز جای پای محکمی را برای خود دست و پا کند.

این کمپانی سال گذشته طیف متنوعی از دستگاه های سری ذن فون را معرفی کرد که از آن جمله می توان به ذن فون لیزر، مکس و مواردی از این دست اشاره نمود. جدیدترین عضو اضافه شده به این خانواده نیز ذن فون زوم نام دارد؛ دستگاهی با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی که به زوم اپتیکال 3x مجهز شده و بسیاری امکانات مطلوب دیگر را در خود جای داده است.

حالا گفته می شود که این شرکت برنامه های بزرگی برای سال پیش رو دارد و تصمیم گرفته که امسال نامش را در میان 10 تولید کننده اول اسمارت فون دنیا جای دهد.

این شرکت تایوانی تلاش دارد در سال 2016 حدود 30 میلیون اسمارت فون را در سرتاسر دنیا به فروش برساند و محصولاتش را به بازار کشورهای هند، برزیل، روسیه و آفریقا عرضه نماید.

البته در نظر داشته باشید که این اطلاعات مستقیما هم از سوی شرکت مورد بحث ارائه نشده اند اما ایسوس حدود 20.5 میلیون موبایل را در 2015 به فروش رساند که افزایشی قابل توجه را نسبت به 8.5 میلیون دستگاه فروخته شده سال 2014 نشان می دهد.

لازم است اضافه نماییم که محصولات سری ذن فون در بازار های نو ظهور بسیار محبوب بوده اند و به همین خاطر اصلی ترین بازار هدف را برای شرکت مورد بحث تشکیل می دهند.

منابع مطلع اعلام کرده اند که ایسوس قصد دارد تولید بخشی از ذن فون ها را به فاکسکان محول نماید و با توجه به این که فاکسکان در برزیل کارخانه تولیدی دارد انتظار می رود که آن موبایل ها در همین کشور فروخته شوند.

در مورد هند هم باید بگوییم که این شرکت در سال اخیر 3 میلیون موبایل را در بازار این کشور به فروش رسانده است و تلاش دارد که امسال رقم یاد شده را به 4 میلیون دستگاه برساند.

گفتنی است که این شرکت قصد دارد پروسه تولید دستگاه های مورد نیاز بازار هند را هم به فاکسکان بسپارد. نکته دیگر اینکه نرخ واردات در هند اوایل سال گذشته افزایش پیدا کرد و به همین خاطر فاکسکان در حدود 70 درصد از این دستگاه ها را در خاک هند تولید خواهد کرد.

براساس اعلام تحلیلگران، ایسوس برنامه های مختلفی برای برخی از کشورها دارد و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به یکی از ده تولید کننده اول اسمارت فون در دنیا بدل شود و کسی چه می داند شاید این شرکت تایوانی بتواند نامش را در لیست 5 برند اول قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ارسلان
    ارسلان | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    سلام.هر سه شرکت تایوانی.ایسر.ایسوس.اچ تی سی.گوشیهای باکیفتی تولید میکنن.از لحاظ زیبایی هم بسیار زیبا هستن ازجمله اچ تی سی.من همیشه گوشیاهای این سه برند رو به گوشیهای سامسونگ.هواوی.زد تی ای شیامی.ودیگر برندهای چینی ترجیح میدم.به عبارتی این سه برند به اضافه سونی ونوکیا

مطالب پیشنهادی