ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت تازه سامسونگ توانایی موبایل های آینده در درک بهتر «زمزمه» را نشان می دهند

سامسونگ درخواست مربوط به ثبت پتنتی را در کره تسلیم نهادهای قانونی این کشور کرده است که به درک بهتر زمزمه و نجواهای افراد مربوط می شود. البته در این پتنت اشاره ای به نوع ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

سامسونگ درخواست مربوط به ثبت پتنتی را در کره تسلیم نهادهای قانونی این کشور کرده است که به درک بهتر زمزمه و نجواهای افراد مربوط می شود. البته در این پتنت اشاره ای به نوع تکنولوژی مورد استفاده در یک موبایل برای تشخیص نشده و در مقابل ظاهرا قرار است که چنین قابلیتی در قالب یک وضعیت یا مد جداگانه به ابزارهای موبایلی اضافه گردد.

به این ترتیت، تلفن همراه شما قادر خواهد بود کاهش محسوس صدای افراد در محیط را تشخیص داده و همزمان، کاربر نیز می تواند ژست یا حرکتی را روی موبایل یا در نزدیکی آن انجام دهد تا آن را نسبت به این مساله هوشیار کند.

براساس طرحی که در پرونده مربوط به این پتنت ارائه شده، یکی از این ژست ها قرار دادن دو دست در اطراف دهان است به گونه ای که القا کننده درگوشی حرکت زدن باشد.

برای آنها که با احتیاط و ولوم پایین صدا از تلفن هوشمند خود استفاده می کنند، این قابلیت می تواند بسیار مفید باشد. درخواست مربوط به ثبت این پتنت در تاریخ 16 جولای 2014 در اختیار اداره مالکیت معنوی کره قرار گرفته و عنوان دقیقش هم «روش و دستگاه لازم برای تشخیص صدای نجواگونه» است.

لازم است اضافه نماییم که این تکنولوژی احتمالا در گلکسی اس 7 پیاده سازی نخواهد شد و بهتر است که از این بابت امیدوار نباشید.

Illustration-shows-how-a-phne-user-would-gesture-to-turn-on-the-whisper-recognition-system

Samsung-has-filed-for-a-patent-on-the-technology-with-Koreas-KIPRIS

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی