ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان پیش سفارش لومیا 650 از طریق یک سایت انگلیسی فراهم شد

تلفن هوشمند لومیا 650 مایکروسافت که پیش بینی می شد اوایل ماه فوریه رونمایی شود حالا از طریق یک خرده فروش آنلاین انگلیسی به نام MobileFun قابل خریداری است. این فروشگاه آنلاین امروز لیستی از مشخصات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

تلفن هوشمند لومیا 650 مایکروسافت که پیش بینی می شد اوایل ماه فوریه رونمایی شود حالا از طریق یک خرده فروش آنلاین انگلیسی به نام MobileFun قابل خریداری است.

این فروشگاه آنلاین امروز لیستی از مشخصات و همچنین رندر تازه ای از دستگاه مورد بحث را منتشر کرده که همگی بر ضعیف بودن امکانات سخت افزاری آن اشاره دارند.

همانطور که پیشتر گزارش شده بود، مایکروسافت تصمیم دارد لومیا 650 را به عنوان یک موبایل اقتصادی برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف ارائه نماید. این دستگاه همراه با ویندوز 10 عرضه خواهد شد و به همین خاطر نرم افزارهای محبوب شرکت سازنده اش از جمله OneDrive، کورتانا و مرورگر اج را در خود خواهد داشت که جای اینترنت اکسپلورر را گرفته است.

لومیل 650 یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 210 را در خود جای داده که سرعت کلاکی معادل با 1.1 گیگاهرتز دارد و از یک گیگابایت رم نیز بهره می برد و این یعنی دستگاه مورد بحث عملکرد خوبی را در زمان انجام وظایف سنگین از خود به نمایش نخواهد گذاشت.

نمایشگر لومیا 650 نیز باید 5 اینچی باشد که رزلوشنی برابر با 720 در 1280 پیکسل دارد و نمی توان آن را بی نهایت شارپ خواند اما برای یک موبایل ارزان قیمت گزینه خوبی محسوب می شود.

از دیگر امکانات این تلفن هوشمند می توان به ارتباط LTE، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED و در نهایت باتری 2000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

لیست مشخصات ارائه شده توسط MobileFun نشان می دهد که لومیا 650 همراه با 8 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می گردد، با این همه، سایت آلمانی WinFuture اعلام کرده که این موبایل احتمالا همراه با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه می گردد (و از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی خواهد کرد).

MobileFun رقم 284 دلار را بابت لومیا 650 درخواست کرده اما بعید به نظر می آید که قیمت دستگاه در زمان شروع عرضه این باشد. همین چند وقت پیش شایعه شده بود که دستگاه حدود 230 دلار در آلمان قیمت گذاری شده است و انتظار می رود که قیمت آن در بازار ایالات متحده آمریکا حتی از این هم پایین تر باشد.

Microsoft-Lumia-650 (1)

Microsoft-Lumia-650

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Jazz
    Jazz | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    بلندگوی پایینش شکل بلندگو های سرفس شده ولی سخت افزارش نسبت به قیمت افتضاحه افتضاح! بیشتر از 100 دلار نمیرزه :/

    • پوریا
      پوریا | ۷ بهمن ۱۳۹۴

      یعنی به نظر شما 100 دلار میرزه.من که میگم 70 تا

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    این که سونیه

    • Amir
      Amir | ۷ بهمن ۱۳۹۴

      جانم!؟?

مطالب پیشنهادی