ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راه حل اپل برای بازگرداندن موبایل هایش به اوج؛ آیفون ۷ پلاس پریمیوم با دوربین دوگانه

تا زمان معرفی رسمی آیفون 7 شایعات مربوط به آن همچنان ادامه خواهند داشت و هر کدام هم ویژگی خاصی را به آن نسبت خواهند داد. اما در همین راستا، تحلیل گر ارشد کمپانی KGI ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

تا زمان معرفی رسمی آیفون 7 شایعات مربوط به آن همچنان ادامه خواهند داشت و هر کدام هم ویژگی خاصی را به آن نسبت خواهند داد. اما در همین راستا، تحلیل گر ارشد کمپانی KGI securities امروز گزارش نموده آنها مطمئن هستند تلفن هوشمند آیفون 7 پلاس با سیستم دوربین دوگانه همراه است و همچنین زوم اپتیکال 2 تا 3x نیز دارد.

به ادعای وی، موبایل یاد شده با استفاده از دو لنز مجزا می تواند با بهره گرفتن از داده های مازادی که جمع آوری می کند موجب ارتقای کیفیت عکس ها بشود.

البته شایعه تولید آیفون با دوربین دوگانه چندین سال است که بر سر زبان هاست و تاکنون نیز محقق نگشته. اما به گزارش KGI این بار فرق دارد و همه نسخه های آیفون 7 قرار نیست به چنین دوربینی مجهز گردند؛ به این معنی که مثلا آیفون هفت 4.7 اینچی این دوربین را نخواهد داشت اما در آیفون 7 پلاس با اندازه نمایشگر 5.5 اینچی شاهد حضور آن خواهیم بود. البته لازم به یادآوری است که گویا اپل قرار است مدل پلاس را در دو مدل معمولی و  Premium عرضه نماید و سیستم مذکور نیز فقط در نمونه های پرمیم گنجانده خواهند شد.

بر اساس این ادعا، یکی از دوربین ها به لرزش گیر اپتیکال تصویر و میدان دید عریض مجهز است و دیگری لنز تله فوتو و میدان دید باریک تر خواهد داشت.

بد نیست در این جا اشاره کنیم که تصویر بالا فقط یک عکس ساختگی است و بدون شک اگر اپل بخواهد از سیستم دوربین دوگانه برای موبایل های خود استفاده نماید، طراحی زیباتری برای آنها در نظر خواهد گرفت.

اگر خاطرتان باشد شایعات مربوط به استفاده از سیستم دوربین دوگانه در آیفون به قبل از معرفی آیفون 6s و خرید موسسه فناوری دوربین به نام Linx باز می گردد و اکنون که قرار است شرکت ساکن کوپرتینو موبایل دیگری روانه بازار نماید، شایعات مربوط به این قابلیت دوباره زیاد شده اند.

در همین راستا خوب است در مورد عملکرد این سیستم هم توضیح دهیم؛ به این صورت که هر کدام از دوربین ها می توانند عکس های جداگانه ای ثبت نموده و با استفاده از الگوریتم عکس Linx اطلاعات آنها را با هم ادغام نماید تا دست آخر کاربر یک تصویر با کیفیت بالا در اختیار داشته باشد. KGI انتظار دارد حدودا 30 درصد از آیفون ها به این سیستم مجهز باشند.

در آخر هم اشاره کنیم که بر اساس شایعات، آیفون های 7 و 7 پلاس تا فصل پائیز سال آینده رونمائی و روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • احمد
    احمد | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    چه ایده مسخره ای

  • علی
    علی | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا یاد m8 افتادم... هیچ کسی نگفته همچین چیزی...!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی