ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان سابق Burnout از بازی جدید خود رونمایی کردند

استودیوی Three Fields Entertainment، چندی پیش توسط برخی از سازندگان پیشین عناوینی چون Burnout و Black تشکیل شد و حالا، از اولین بازی خود رونمایی کرده است. با توجه به سابقه کاری اعضای این استودیو، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

استودیوی Three Fields Entertainment، چندی پیش توسط برخی از سازندگان پیشین عناوینی چون Burnout و Black تشکیل شد و حالا، از اولین بازی خود رونمایی کرده است. با توجه به سابقه کاری اعضای این استودیو، به نظر می رسید که با عنوان ریسینگ و شبیه به Burnout مواجه باشیم؛ اما تیم سازنده بازی اهداف دیگری دارد.

عنوان جدید، Dangerous Golf نامیده می شود و قرار است شکلی هیجان انگیز و آرکیدگونه از بازی گلف را به نمایش بگذارد که تمرکز زیادی روی سرعت عمل بالا، تجربه مولتی پلیر و زیر پا گذاشتن قوانین دارد.

گیم پلی بازی به صورت نوبتی یا Turn Based دنبال می شود و هدف این است که با شکستن اجزای داخل محیط، به امتیاز بیشتر دست یافت. Dangerous Golf را می توان در حالت چند نفره آنلاین و آفلاین و تا حداکثر 5 بازیکن به صورت همزمان تجربه کرد. الکس وارد، کارگردان بازی معتقد است که Dangerous Golf، گیم پلی هیجان انگیز Burnout و تخریب پذیری Black را به ارث برده است.

dangerous_golf_smashing_plates_1-600x338

بازی مورد بحث قرار است به کمک آنریل انجین 4 و انویدیا فیزیکس ساخته شود؛ بنابراین و با توجه به ماهیت بازی، طبیعی است که گیم پلی تمرکز زیادی روی پیروی از قوانین فیزیک دارد. بنابر اعلام رسمی سازندگان، Dangerous Golf در ماه مه امسال (اردیبهشت یا خرداد) برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

کارگردان بازی بعد از رونمایی از Dangerous Golf اعلام کرد که که اگر این عنوان به موفقیت برسد، آن ها یک بازی ریسینگ جدید نیز خواهند ساخت. وی گفت که Three Fields Entertainment، استودیویی کوچک است و نیاز به توجه مخاطبان خود دارد؛ اگر این توجه با Dangerous Golf به دست آید، آن ها یک بازی اتومبیل رانی دیگر نیز می سازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی