ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های مایکروسافت تنها در انگلستان مورد استقبال واقع شده اند

شرکت تحقیقاتی-آماری شناخته شده ی «Kantar» به تازگی گزارشی را منتشر کرده و در آن به پیشرفت و پسرفت های تلفن های هوشمند تولیدی مایکروسافت در بازارهای مختلف جهان پرداخته است. بر طبق این گزارش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

شرکت تحقیقاتی-آماری شناخته شده ی «Kantar» به تازگی گزارشی را منتشر کرده و در آن به پیشرفت و پسرفت های تلفن های هوشمند تولیدی مایکروسافت در بازارهای مختلف جهان پرداخته است.

بر طبق این گزارش انگلستان تنها بازاری محسوب می شود که هنوز هم از اسمارت فون های ساخته و پرداخته شده توسط ابر کمپانی ساکن ردموند استقبال به عمل می آورد و میزان فروش این دیوایس ها در بازار یاد شده شاهد رشد بوده. گفتنی است که در فصل تعطیلات مربوط به سال نوی میلادی لومیاهای مایکروسافت ۱۰ درصد موبایل های به فروش رفته در کشور مورد بحث را تشکیل داده اند در حالیکه این عدد برای فصل مشابه سال گذشته با ۷.۵ درصد برابری می کرده.

البته اوضاع برای تلفن های هوشمند تحت ویندوز موبایل در سایر بازارها چندان جالب نیست. این دستگاه ها در فرانسه‌،‌ ایتالیا و سایر نقاط اروپا به ترتیب تنزل فروشی ۲.۹، ۴.۶ و ۱.۸ درصدی را تجربه نموده اند.

در همین راستا «بیزنس اینسایدر» از موسسه «Kantar» جویای علت روند رو به رشد موبایل های لومیا در انگلستان شده و در پاسخ به این وب سایت ذکر گشته که ظاهراً دستگاه اقتصادی "لومیا ۵۳۵" مورد استقبال ساکنین انگلیس واقع شده و موجبات رشد فروش در این بازار را فراهم آورده.

screen shot 2016-01-27 at 09.22.34

ویندوز فون که حالا شرکت توسعه دهنده اش اصرار دارد آن را «ویندوز ۱۰ موبایل» خطاب نماید به صورت جهانی شاهد تنزل محبوبیتی ۱.۷ درصدی بوده. در این بین «ساتیا نادلا» مدیر عامل کنونی مایکروسافت پیش تر گفته است فروش پائین اسمارت فون هایشان مشکل حائز اهمیتی به حساب نمی آید و آنها برای تکمیل نگه داشتن سبد محصولات خود و ارائه ی پلتفرم نرم افزاری شان بر روی تمامی دیوایس های کاربردی -همچون کامپیوترهای شخصی،‌ کنسول بازی اکس باکس و...- بازهم به تولید تلفن هوشمند ادامه خواهند داد.

ضمناً مدتیست که شنیده می شود مایکروسافت مشغول کار روی دستگاه جدیدی با نام «سرفس فون» است که در طراحی اش از المان های مثبت و موفق سایر محصولات خانواده ی سرفس ایده گرفته شده و بعید نیست با ورود این دیوایس به بازار شاهد به پایان رسیدن عمر برند لومیا باشیم که اهالی ردموند آن را از طریق تصاحب نوکیا به دست آورده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    مضخرف ترین کمپانی دنیا مایکروسافت
    شرکتی سراسر شکست خورده که داره نون ژویندوز های سال های قبل‌رو‌میخوره

  • Alireza
    Alireza | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    دقت کردین نادلا چه قد شبیه رامبد جوانه ؟؟

  • امیر
    امیر | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    وقتی وینفون پیش پا افتاده ترین قابلیت ها رو نداره معلومه وصعش میشه 1.7درصد بازار
    ولفون شایسته اشه

  • ananymous
    ananymous | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    سرفیس فون بعد آیفون بزرگترین برند تلفن های هوشمند میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی