ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از کاهش تقاضا از سوی چین، اپل در پی فروش آیفون های بیشتر در هند است

تحلیلگران باور دارند که فروش آیفون در کشور چین با کاهش رو به رو خواهد شد و این بار اپل در گزارش مالی اش صحبت خاصی در مورد پیشرفت هایش در چین نداشت و بر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

تحلیلگران باور دارند که فروش آیفون در کشور چین با کاهش رو به رو خواهد شد و این بار اپل در گزارش مالی اش صحبت خاصی در مورد پیشرفت هایش در چین نداشت و بر همین اساس به نظر می رسد اپل در پی کشف بازار تاره ای به نام کشور هند بوده و می خواهد کاربران کشور یاد شده را با تلفن هوشمند خود بیشتر آشنا کند.

در کمال تعجب مشاهده شد که در دوره مالی گذشته که امروز گزارش آن را برایتان منتشر کردیم، هند یکی از کشورهایی بوده که فروش آیفون در آنجا به شکل مطلوبی پیش رفته. بر اساس گفته های آقای تیم کوک، فروش نمونه های مختلف این تلفن هوشمند در کشور هند، در قیاس با سال گذشته ۷۶ درصد افزایش داشته است.

در این میان موسسه تحقیقاتی «Counterpoint» اظهار نموده که اپل توانسته ۸۰۰ هزار آیفون در سه ماهه نهایی ۲۰۱۵ در کشور هند به فروش برساند.

اپل در کشور چین که اکنون دومین بازار بزرگ این شرکت به شمار می آید، در حال دیدن کاهش تقاضاست و همین موضوع می تواند تاثیرات منفی بر درآمدهای اپل بگذارد.

نکته اینجاست که کار اپل در کشور هند به هیچ عنوان ساده نخواهد بود؛ ۷۰ درصد موبایل هایی که در این کشور به فروش می روند قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار دارند و این در حالیست که ساده ترین نمونه از آیفون ۶ اس اکنون با قیمت ۷۰۰ دلار در هند به فروش می رسد، مبلغی که معادل نیمی از درآمد سالانه یک فرد عادی هندی است.

با این حال Tarun Pathak، مدیر موسسه تحقیقاتی «Counterpoint» می گوید که در چند سال آینده، هند استعداد آن را دارد تا جای چین را برای اپل بگیرد و شرکت مورد بحث در آن مقطع زمانی می تواند تجربه مطلوبی از فروش موبایل هایش در این کشور به دست آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    هاهاهاهاهااا
    بنده خدا فک کنم دو روز دیگه میره افغانستان به امید فروش گوشیاش

مطالب پیشنهادی