ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوین ویل، مدیر محصول سابق توئیتر به اینستاگرام می پیوندد

Kevin Weil نایب رئیس سابق محصولات توئیتر که پیشتر همراه با جمعی از مدیران این شبکه اجتماعی آن را ترک گفت، حالا شغل تازه ای پیدا کرده است: او سمت مدیریت محصول اینستاگرام را دریافت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

Kevin Weil نایب رئیس سابق محصولات توئیتر که پیشتر همراه با جمعی از مدیران این شبکه اجتماعی آن را ترک گفت، حالا شغل تازه ای پیدا کرده است: او سمت مدیریت محصول اینستاگرام را دریافت کرده که زیرشاخه ای از فیسبوک است.

این خبر را منابع مختلفی منتشر کرده اند که ادعا می کنند آقای ویل ماه ها قبل از ترک توئیتر به استخدام اینستاگرام درآمده است. گفتنی است که برای مدت دو سال اخیر، پیتر دنگ، این سمت را در اینستاگرام بر عهده داشته و براساس تصمیمات تازه، اوایل همین ماه به یکی دیگر از شرکت های تابعه فیسبوک یعنی آکیلس پیوست. به این ترتیب پست آقای دنگ خالی ماند تا عرصه برای ورود ویل آماده گردد.

لازم است اضافه نماییم که یکی از سخنگویان اینستاگرام از هرگونه اظهار نظری در این باره خودداری کرده است. این اقدام البته برای توئیتر که زخم خورده ترک گروهی از مدیران ارشد خود است می تواند بسیار ناخوشایند باشد، به ویژه اینکه آقای ویل، به استخدام یکی از رقبای مستقیم توئیتر درآمده است.

برخلاف گزارشات متعدد، جک دورسی مدیر عامل توئیتر یکشنبه شب گذشته اعلام داشت که تمامی این افراد از جمله شخص آقای ویل از سمت خود استعفا داده اند و اگر شایعه استخدام او توسط اینستاگرام از چند ماه قبل صحت داشته باشد، آنگاه حرف های دورسی نیز کاملا منطقی خواهند بود.

از طرفی، آنطور که برخی از منابع آگاه درون این شرکت اعلام کرده اند، به دنبال اخراج های گسترده ای که در ماه اکتبر در توئیتر اتفاق افتاد، وظایف آقای ویل نیز بسیار کم شد و همین مساله می تواند در تصمیم اخیرش نقش داشته باشد.

همانطور که احتمالا می دانید ویل تنها مدیر توئیتر نیست که به خواست خود پستش را ترک کرده است. براساس اعلام منابع متعدد، الکس روتر نایب رئیس مهندسی این شرکت و کیت استانتون مدیر واحد رسانه ای آن نیز پیشتر از سمت خود استعفا داده بودند و آنطور که در برخی از خبرها آمده از کار اخراج نشده اند.

هر دوی این افراد برای مدت بیش از 5 سال در توئیتر کار کردند و گفته می شود که روتر بعد از تغییرات اساسی که اواخر سال قبل در این شرکت رخ داد، دورسی را از تصمیمات خود برای ترک کارش مطلع کرده و هشدارهای لازم را به او داده بود.

به این ترتیب، از این به بعد، ویل باید به مدیرعامل اینستاگرام یعنی کوین سیستروم گزارش دهد. هنوز مشخص نیست که وی چه زمانی رسما کار خود را آغاز می کند اما موعد مقرر قطعا این هفته نخواهد بود چراکه طبق توافقات صورت گرفته ویل و روتر باید به ترتیب تا تاریخ های 29 ژانویه و 4 فوریه در توئیتر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iMan LP
    iMan LP | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    Clash Of Clans
    دقايقي پيش فيلتر شد ?

مطالب پیشنهادی