ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز از امسال تمرکز بیشتری روی برگزاری همایش های عمومی خواهد داشت

کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که قصد دارد پیش از برگزاری مراسم E3 2016 در ماه خرداد، چند همایش عمومی در دو شهر لندن و لوس آنجلس برگزار کند تا گیمرهای سراسر دنیا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که قصد دارد پیش از برگزاری مراسم E3 2016 در ماه خرداد، چند همایش عمومی در دو شهر لندن و لوس آنجلس برگزار کند تا گیمرهای سراسر دنیا بتوانند با مراجعه به آن ها، به تجربه و بررسی گیم پلی آخرین عناوین الکترونیک آرتز بپردازند.

این شرکت قصد دارد که برخلاف روند سابق سال های پیش، کنفرانس خود را در روز یکشنبه 23 خرداد و خارج از برنامه ریزی E3 به انجام برساند. در همین حال، الکترونیک آرتز غرفه قبلی خود در مرکز همایش های لوس آنجلس را واگذار نموده و دیگر نمی توان به دموی عناوین مختلف آن در همایش E3 دسترسی داشت.

به گفته یکی از سخنگویان الکترونیک آرتز که نام وی فاش نشده، کمپانی غول بازیسازی در تلاش است تا با برگزاری همزمان دو همایش در شهرهای لندن و لوس آنجلس، ارتباطی نزدیک با گیمرها برقرار کند و با خواسته های آنان آشنا شود. در هر صورت، الکترونیک آرتز به سختی در تلاش است که اشتباهات پیشین خود را جبران کند و اخیرا نیز، اندرو ویلسون، مدیر عامل EA اعلام کرده که آن ها نمی خواهند به عنوان کمپانی طمع کار صنعت بازی شناخته شوند.

rendition1.img_-600x600

دو رویداد Play LA و Play London قرار است که در روز 23 خرداد به صورت همزمان برگزار شود. رویداد Play LA، در مرکز Club Nokia برگزار می شود و سه روز به طول می انجامد. در همین حال، Play London قرار است که در ساختمان The Mermaid آغاز به کار کند و در همین یک روز، به کار خود پایان دهد.

در این دو رویداد علاوه بر امکان تجربه دموی آزمایشی عناوین مختلف، می توان به رقابت با سایر گیمرها پرداخت و از آخرین اخبار الکترونیک آرتز مطلع گشت. برای آن دسته از افرادی که قادر به مراجعه به این دو رویداد نیستند، لایو استریم هایی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ravi
    ravi | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    منم عاشق شرکت EA هستم و امیدوارم مثل همیشه بازی های خوبی معرفی کنه!

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, زنده بادشرکت خوش ذوق و موفق الکترونیک آرتز , بدون کوچکترین شک و با اطمینان کامل باید گفت بازیهای محشر و باارزشی ساخته این شرکت و مطمئنن خواهد ساخت , هنرنمایی های این شرکت را از بس باکیفیت و طبیعی هس باید با عنوان فیلم نام برد چون بازیهای تولیدیش به اندازه ای باکیفیت و گرافیک بالا و نزدیک به واقعیت هس که شاید اگه شخصی باهاش آشنایی نداشته باشه ابتدا فکر کنه در حال مشاهده یک فیلم باکیفیت هس
    ????

مطالب پیشنهادی