ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اوپو تلفن هوشمند F1 Plus را در هند رونمایی کرد

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش شرکت اوپو خبر از آماده سازی سری جدیدی از محصولات با عنوان سری F‌ داد و اندکی پس از آن نیز شاهد رونمایی از اسمارت فون F1 این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش شرکت اوپو خبر از آماده سازی سری جدیدی از محصولات با عنوان سری F‌ داد و اندکی پس از آن نیز شاهد رونمایی از اسمارت فون F1 این کمپانی بودیم. شرکت مورد بحث، امروز دستگاه یاد شده را به صورت رسمی در کشور هند به نمایش درآورده است، اما در کنار آن اظهار نموده که به زودی یک نسخه ی ارتقا یافته از F1، با عنوان F1 Plus را نیز راهی بازار خواهد ساخت.

مدل F1 Plus، در قیاس با دیگر همتای خودش که صفحه نمایشی ۵ اینچی داشت، به نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع IPS و با رزولوشن ۱۰۸۰P مجهز گشته که توسط گوریلا گلس ۴ حفاظت شده و شیشه ۲.۵D رویش قرار گرفته. ضمناً کمپانی سازنده در دستگاه مورد اشاره به جای ۳ گیگابایت رم -که در F1 به کار رفته بود-، چهار گیگابایت از این نوع حافظه را به کار بسته.

از دیگر ویژگی های محصول جدید نیز می بایست به چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۶، پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۴۰۵، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق کارت های حافظه ی میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت)، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و یک دوربین قدرتمند جلویی (هنوز میزان دقت و کیفیت این دوربین اعلام نشده) اشاره کرد.

F1 Plus از فناوری ارتباطی LTE هم پشتیبانی به عمل می آورد و دو درگاه سیم کارت را در خود جای داده، البته برای سایر جزئیاتش و انتشار تصاویر بیشتر از آن، ظاهراً باید قدری منتظر بمانیم. اوپو در کنفرانس خود اعلام کرده، از ماه آوریل، تلفن هوشمند F1 را با قیمتی معادل ۲۳۵ دلار و F1 پلاس را در ازای ۳۹۶ دلار به کاربران ارائه خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی