ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مشکل کرش کردن مروگر سافاری در iOS و مک را مرتفع کرد

صبح روز گذشته، وجود یک باگ در مرورگر سافاری باعث شد که بسیاری از کاربران این مرورگر به طور مکرر با مشکل کرش کردن اپلیکیشن مواجه شده و از آن خارج شوند. به نظر می رسد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

صبح روز گذشته، وجود یک باگ در مرورگر سافاری باعث شد که بسیاری از کاربران این مرورگر به طور مکرر با مشکل کرش کردن اپلیکیشن مواجه شده و از آن خارج شوند. به نظر می رسد که اپل امروز این مشکل را به طور کامل مرتفع نموده است.

این مشکل زمانی خود را نشان می داد که کاربران مک و آیفون و آیپد، قصد جستجوی واژه ای را از نوار آدرس سافاری داشتند. طبق گزارش BuzzFeed News، "تنها کاربرانی که ذخیره دیتای پیشنهادهای سافاری آنها در ساعات اولیه روز گذشته بروزرسانی شده بود" با مشکل کرش کردن مرورگر مواجه گشته بودند.

با وجود اینکه مشکل مورد بحث چندان جدی هم به نظر نمی رسد، تا این لحظه سیلی از شکایت ها در توئیتر به سوی اپل روانه شده، چرا که سابقه نداشته که تاکنون مروگر قابل اطمینان این کمپانی، قربانی چنین باگی شده باشد.

استیون تروتون-اسمیت، یکی از توسعه دهندگان iOS که این مشکل را طی دو روز گذشته زیر نظر داشته، در حساب کاربری توئیترش رفع کامل این باگ را تأیید کرده. البته احتمالا کمی زمان ببرد که مشکل مورد بحث برای کلیه کاربران سافاری در سراسر دنیا مرتفع گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی