ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حضور مجازی در کلاس های دانشگاه های معتبر کشور با اپلیکیشن “مکتب خونه”

تیم توسعه دهنده اپلیکیشن نیمکت، پس از ارائه ویدئوهای آموزشی برای دانش آموزان دبیرستانی و پشت کنکوری، حالا در اپلیکیشن جدیدش به سطح آموزش عالی و کلاس های دانشگاهی قدم گذاشته. "مکتب خونه" نام این اپ جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تیم توسعه دهنده اپلیکیشن نیمکت، پس از ارائه ویدئوهای آموزشی برای دانش آموزان دبیرستانی و پشت کنکوری، حالا در اپلیکیشن جدیدش به سطح آموزش عالی و کلاس های دانشگاهی قدم گذاشته.

"مکتب خونه" نام این اپ جدید است که مباحث درسی کلاس های دانشگاه های معتبر کشور همچون دانشگاه تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف و ... را در قالب ویدئوهای آموزشی به تلفن های هوشمند شما می آورد تا بدون حضور فیزیکی و به رایگان، بتوانید از تدریس اعضای مجرب هیئت علمی دانشگاه های کشور بهره ببرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر بخواهید در کلاس مدارهای الکتریکی دانشگاه شریف حضور فیزیکی داشته باشید، باید چند سال از عمرتان را وقف کنکور کنید و در نهایت هم معلوم نیست که آیا بالاخره موفق به قبولی در این دانشگاه می شوید یا خیر.

Maktab Khoone 2

"مکتب خونه" با ارائه کلیه جلسات درس مدارهای الکتریکی به صورت ویدئوهای دوبله شده آموزشی، شما را از این کار سخت و طاقت فرسا بی نیاز کرده و در واقع کلاس را به موبایل های شما آورده؛ کلاس هایی که هر وقت دلتان بخواهد می توانید در آنها شرکت کنید، اگر حرف استاد را متوجه نشدید ویدئو را اندکی به عقب ببرید و ضمنا نگران کوئیزهای غافلگیر کننده کلاسی هم نباشید!

مکتب خونه در حال حاضر حاوی مطالب درسی از رشته های مهندسی برق، کامپیوتر و نرم‌افزار، مدیریت و MBA، اقتصاد، ریاضی، فیزیک، شیمی، عمران، مکانیک، هوافضا، پزشکی، داروسازی، فلسفه، موسیقی و زبان انگلیسی است و طبق وعده تیم توسعه دهنده، قرار است که به زودی رشته های دیگر هم به آن اضافه گردند.

با ورود به هر رشته، مثلا مهندسی عمران، می توانید واحدهای درسی مرتبط با آن را مشاهده کرده و اگر در اپلیکیشن حساب کاربری بسازید، در آنها مشترک شوید. برای هر درس، اطلاعات مربوط به آن، بیوگرافی استاد و فهرست ویدئوهای آن را مشاهده می کنید. به لطف سرورهای قدرتمند مکتب خونه، کلیه این ویدئوها چه در حجم بالا و چه پایین، با سرعت مناسبی بارگذاری می شوند و ضمنا همگی را می توانید برای تماشای آفلاین، دانلود کنید.

Maktab Khoone 3

با این وجود شاید شلختگی دسته بندی دروس را بتوان یکی از نقاط ضعف مکتب خونه قلمداد کرد. وقتی که به طور مثال وارد دسته شیمی می شوید، فهرستی از دروس تصادفی را مشاهده می کنید که بدون هیچ نظم و ترتیبی در یک صفحه گردآوری شده اند.

این دسته بندی آشفته نه تنها موجب گیج شدن کاربر می شود، بلکه او را مجبور می کند که برای یافتن یک واحد درسی مشخص، به جستجوی دستی از فیلد جستجوی اپ متوسل گردد.

شاید بخش بندی این قسمت بر اساس واحد درسی، بتواند فهرست دروس مکتب خونه را از آشفتگی فعلیش نجات دهد. مکتب خونه برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و می توانید همین حالا آن را به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

مکتب‌خونه، ویدئوهای رایگان آموزشی

مکتب‌خونه، ویدئوهای رایگان آموزشی

سازنده: مکتب خونه قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.0 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شناس
    شناس | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    مکتب خونه رو ایرانسل خرید

مطالب پیشنهادی