ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ امسال فقط دو ورژن از Galaxy S7 عرضه می کند [شایعه]

مدت زمان زیادی تا برگزاری رویداد Mobile World Congress باقی نمانده و بدیهی است که طبق رسم هر ساله، شاهد رونمایی از تلفن های همراه جدیدی باشیم و سامسونگ به طور قطع یکی از اصلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

مدت زمان زیادی تا برگزاری رویداد Mobile World Congress باقی نمانده و بدیهی است که طبق رسم هر ساله، شاهد رونمایی از تلفن های همراه جدیدی باشیم و سامسونگ به طور قطع یکی از اصلی ترین بازیکنان این صحنه است.

کمپانی کره ای سامسونگ که به عرضه تلفن های همراه متعدد شهرت دارد، سال گذشته سه مدل از پرچمدار خود به بازار فرستاد و طی چند ماه گذشته شایعاتی شنیده می شد که این شرکت قرار است امسال 4 پرچمدار عرضه کند.

اما حالا گزارش های جدید حکایت از توقف توسعه گلکسی اس 7 اج پلاس را دارد. پیش از این باور بر این بود که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، هر کدام با مدل پلاس همراه خواهند شد اما Evan Blass، اینسایدر مشهور دنیای موبایل این مسئله را تکذیب کرده و می گوید سامسونگ امسال فقط اس 7 و اس 7 اج را به بازار عرضه می کند.

داشتن دو تلفن همراه قدرتمند برای یک سال، شرایط را برای مصرف کننده ساده تر می سازد. البته شایعه ای اخیرا منتشر شده که می گوید تفاوت های ورژن اج، امسال فراتر از نمایشگر خمیده می رود. در حقیقت، ورژن عادی اس 7 احتمالا نمایشگر 5.1 اینچی دارد اما این رقم برای ورژن اج، 5.5 خواهد بود.

به هر حال، کسب و کار نسبت به سال های پیشین تفاوت کرده و کره ای ها نمی توانند با بالا بردن تعدد تلفن های همراه، سودآوری بالایی کسب کنند، بلکه باید راه و روش دیگری را برای جلب مشتریان در پیش گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی,آفرین به سامسونگ ,تنوع خوب هس اما زیاد و بدون ضرورت وجود داشتنش ضرر خالی هس! یادم هس زمانی که سامسونگ آمد و گلکسیS6 معمولی و اج را عرضه کرد و بعدش یک تلفن همراه باهمان مشخصات اج اما کمی بزرگتر(5.5 اینچی)تعجب کردم و ناراحت از این کار سامسونگ! باعث شد به نوعی ضرر کنه(کاری به جزئیاتش ندارم)اما با این کار که میخواهد فقط دونوع گلکسیS7 معمولی5.1 اینچ و گلکسیS7 اج 5.5اینچ عرضه کنه باعث سردرگمی خریداران نمیشه و انتخاب رو برای همه راحت میکنه و در فروش سامسونگ تأثیر مثبت داره,هنوز معلوم نیس اما اگه قرار باشهS7 خریداری کنم نسخه اج بهرمند از قدرتمندترین چیپست پردازنده اش در میان تمام رقباء یعنی Exynos8890/M1به ویژه در عملکرد چند هسته ای انتخاب من خواهد بود

مطالب پیشنهادی