ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوهای تبلیغاتی سامسونگ برای پلتفرم اینترنت اشیا این شرکت [تماشا کنید]

در این مطلب ویدئوهای تبلیغاتی پلتفرم SmartThings سامسونگ را مشاهده خواهید نمود که با تکیه بر «اینترنت اشیاء» به انسان اجازه می دهد تا از راه دور کنترل تمامی ابزار و وسایل الکترونیک خانه را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

در این مطلب ویدئوهای تبلیغاتی پلتفرم SmartThings سامسونگ را مشاهده خواهید نمود که با تکیه بر «اینترنت اشیاء» به انسان اجازه می دهد تا از راه دور کنترل تمامی ابزار و وسایل الکترونیک خانه را به دست داشته باشد.

در ویدئوهای زیر خواهید دید که محصول یاد شده از غول تکنولوژی کره ای به شما این امکان را می دهد تا اگر مثلا پس از خروج از خانه فراموش کرده اید اتو را از برق بکشید، با کمک اپلیکیشن تلفن هوشمند خود این کار را انجام داده و خیال خودتان را راحت نمائید.

یا می توان به عنوان دوربین امنیتی برای ورودی ها و خروجی های خانه نیز از آن بهره گرفت و از هر گونه رفت و آمد مشکوکی مطلع گشت.

در مورد SmartThings باید بدانید که یک پلتفرم باز است که به طیف وسیعی از دیوایس ها و سرویس های هوشمند متصل می گردد و کاربر با داشتن SmartThings Hub می تواند به راحتی خانه خود را به خانه هوشمند تبدیل نماید.

لازم به ذکر است که اینترنت اشیاء به طور کلی به اشیاء محیط پیرامون انسان که به اینترنت متصل هستند و توسط اپلیکیشن های موجود در تلفن هوشمند و تبلت کنترل و مدیریت می شوند اطلاق می گردد. به طور کلی، این عبارت یعنی جهانی که در آن هر چیزی از جمله اشیا بی جان، برای خود هویت دیجیتال دارند و به کامپیوترها اجازه می دهند آن ها را سازماندهی و مدیریت نمایند.

در ادامه می توانید سه نمونه از ویدئوهای تبلیغاتی ذکر شده را مشاهده نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ak_007
    ak_007 | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    چرا ویدیوی 4شو نزاشتید؟

    • m.a
      m.a | ۸ بهمن ۱۳۹۴

      با سلام و درود به تو دوست عزیز باید بگیم که دوست داشتیم نزاشتیم تا چشت درآد

مطالب پیشنهادی