ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل امکان گذاشتن نظر را به اپلیکیشن های Sheets، Docs و Slides افزود

گوگل به تازگی با بروزرسانی اپلیکیشن های Sheets، Docs و Slides، امکان گذاشتن نظر و بازخورد را برای کاربران در فایل های این سه اپلیکیشن تسهیل نموده است. شاید این قابلیت چیز چندان چشمگیری نباشد، اما برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

گوگل به تازگی با بروزرسانی اپلیکیشن های Sheets، Docs و Slides، امکان گذاشتن نظر و بازخورد را برای کاربران در فایل های این سه اپلیکیشن تسهیل نموده است. شاید این قابلیت چیز چندان چشمگیری نباشد، اما برای کاربران این اپلیکیشن ها اهمیت زیادی خواهد داشت.

همکاری تیمی و از راه دور در این اپلیکیشن ها، نیازمند این است که اعضای تیم برای هماهنگی با هم مکالمه داشته باشند، و سرویس هایی که شاید آن را رقیب گوگل ندانید (به عنوان مثال دراپ باکس) از مدتی قبل روی سیستم نظرگذاری ریل تایم در اپلیکیشن های خود متمرکز شده اند.

گوگل می گوید در این سیستم جدید، کاربران به راحتی می توانند پای هر فایل مشترک شده، نظر بگذارند و همچنین از قابلیت تگ کردن هم تیمی های خود در این قسمت نیز برخوردارند.

قابلیت مورد بحث، مطمئنا می تواند تجربه همکاری تیمی در اپلیکیشن های Docs، Sheets و Slides را برای کاربرانش به سطح بالاتری ارتقا داده و اعتماد کاربران به این سرویس ها را افزایش دهد. گفتنی است در هفته ای که گذشت، Google Docs برای مدتی از دسترس خارج شد و کاربران نتوانستند به محتوایشان در حساب های کاربری خود دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • دوربین مداربسته
    دوربین مداربسته | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    سلام سایت خیلی خوب یدارید و خبرها و پستتاتونم عالیند.موفق باشید دوست عزیز

مطالب پیشنهادی