ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: گودال

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمدرضا طلایی
نوشته شده توسط محمدرضا طلایی | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

The Pit

The Pit

کمپانی Ketchapp را با بازی های کوچک که دارای ایده های نو هستند، چون Swing و Qubes می شناسیم. بازی های رایگانی که داشتن آن ها در تلفن هوشمندمان خالی از لطف نیست و به خوبی اوقات فراغت ما را پر می کنند. بازی The Pit آخرین عنوان این کمپانی با کنترلی ساده، خیلی زود با شما ارتباط برقرار می کند. در بازی باید کاراکتر اصلی که قابل انتخاب است را با پرش و لیز خوردن، از موانع عبور دهید و سعی کنید در لیدربورد با دیگر گیمرها رقابت کنید.

The Pit

The Pit

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 24.5 مگابایت زبان:

Speed Night 3

1453307859_2

بازی های ریسینگ ماشین سواری زیادی در فروشگاه های سیستم عامل های اسمارت فون ها پیدا می شود و هرکدام ظاهر و باطن خاص خود را دارند. یکی از این بازی ها که طی دو نسخه قبلش افراد زیادی را به خود جذب کرد، بازی Speed Night است. نسخه ی سوم این عنوان در حالی منتشر شده که با بهبود تمام المان های نسخه های قبل، به یک بازی کامل تر بدل شده و با تعدد مسیرهای مسابقه، کمیت و کیفیت را در کنار هم خواهید داشت.

Speed Night 3

Speed Night 3

سازنده: WEDO1.COM GAME قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:

Downwell

downwell

Devolver Digital یکی از کمپانی های عجیب فعال درصنعت بازی های ویدیویی به شمار می رود. در کارنامه این ناشر آمریکایی، عناوینی چون Hotline Miami، Serious Sam، Duke Nukem و The Talos Principle دیده می شود و حال Downwell به آن اضافه شده است. بازی Downwell با طراحی و ظاهر متفاوتش نسبت به دیگر بازی ها و گیم پلی سختش، هر کسی را جذب نمی کند ولی گیمرهای حرفه ای اگر این عنوان را از دست بدهند، به طور حتم ضرر زیادی کرده اند.

Downwell

Downwell

سازنده: Devolver Digital قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 66 مگابایت زبان:

World Chef

worldchef1

مدتی است که یک بازی مدیریتی خوب که بتوان ساعات زیادی پای آن صرف کرد، به بازار نیامده است. پس از موجی که بازی های مدیریتی به صفحات لمسی داشتند، هر روز به دوران افول این سبک در تلفن های هوشمند نزدیک می شویم. در این روزها یک بازی خوب در این سبک هم غنیمت است و World Chef دقیقا همان چیزی است که مدتها منتظرش بودیم. این بازی که نمی توان از آن به عنوان یک بازی مدیریتی عالی یاد کرد، ولی یک عنوان خوب است که تا موج جدید، عطش تان را برطرف می کند.

World Chef

World Chef

سازنده: Socialpoint قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nexusfive
    Nexusfive | ۹ بهمن ۱۳۹۴

    گرافیک Speed Night 3 چطوره ؟ کسی این بازی رو کرده؟

    • محمد
      محمد | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

      حاجی17 مگه دان کن ببین خو عجب :(

مطالب پیشنهادی