ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن تقویم گوگل با قابلیت “پیشنهادهای هوشمند” بروزرسانی شد

گوگل به زودی اپلیکیشن تقویم خود را با قابلیت پیشنهادهای هوشمند به روز خواهد کرد. با این قابلیت، وقتی که بخواهید رویداد جدیدی را در تقویم ثبت کنید، اپلیکیشن به صورت هوشمند پیشنهاداتی به شما ارائه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

گوگل به زودی اپلیکیشن تقویم خود را با قابلیت پیشنهادهای هوشمند به روز خواهد کرد. با این قابلیت، وقتی که بخواهید رویداد جدیدی را در تقویم ثبت کنید، اپلیکیشن به صورت هوشمند پیشنهاداتی به شما ارائه می کند. مثلا اگر واژه at را تایپ کنید، می توانید یکی از لوکیشن های پیشنهادی اپ را انتخاب و بعدا به سمت آن مسیریابی نمایید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با تایپ واژه with هنگام ساخت یک رویداد هم می توانید مخاطبین دفترچه تلفن را به رویداد تقویم اضافه کنید و اگر گزینه on را بفشارید، امکان افزودن تاریخ شروع و پایان و مدت زمان رویداد هم برایتان مهیا می گردد.

گوگل در نسخه جدید اپ تقویم، پاک کردن رویدادها را هم آسان تر از همیشه کرده. از این پس برای حذف یک رویداد کافیست در منوی اصلی آنها را باز کرده و روی گزینه حذف کلیک کنید.

گوگل اعلام کرده که بیش از 30 زبان از این قابلیت های جدید پشتیبانی به عمل می آورند. همچنین 54 تقویم اختصاصی برای کشورهای مختلف نیز آماده شده که تعداد تقویم های اپلیکیشن را به عدد 143 می رساند. برای دسترسی به آنها می توانید در قسمت تنظیمات اپ وارد منوی Holidays شوید.

اگر اپلیکیشن تقویم گوگل را در دستگاه های iOS یا اندرویدی تان نصب کرده باشید، به زودی شاهد ارائه این بروزرسانی خواهید بود. در غیر این صورت، می توانید اپلیکیشن را مستقیما از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • وحید
    وحید | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    تقویم فارسی هم داره آیا؟

مطالب پیشنهادی