ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«کارت سفید» ال جی در راه کنگره جهانی موبایل است

سرویس های پرداخت موبایلی روز به روز محبوب تر شده و استفاده از آنها نیز ساده تر می گردد و در این میان نباید تلاش های اپل با Apple Pay و گوگل با Android Pay ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

سرویس های پرداخت موبایلی روز به روز محبوب تر شده و استفاده از آنها نیز ساده تر می گردد و در این میان نباید تلاش های اپل با Apple Pay و گوگل با Android Pay را از یاد برد. حتی سامسونگ هم به جای رفتن زیر پرچم گوگل، در حال گسترش سرویس Samsung Pay است.

به نظر می رسد که سامسونگ تنها شرکتی نیست که علاقه ای به رفتن زیر سلطه گوگل در زمینه پرداخت های الکترونیکی ندارد. بر اساس جدیدترین گزارشات، ال جی هم در صدد معرفی LG Pay در کنگره جهانی موبایل است.

سرویس پرداخت ال جی اما متکی به تلفن و سایر ابزارهای هوشمند نخواهد بود. شرکت کره ای تصمیم دارد یک کارت را معرفی کند که با نام «کارت سفید -White Card» شناخته خواهد شد.

آنچه در موردش می خوانید در نگاه اول شباهت انکارناپذیری به کارت های اعتباری دارد اما در واقع یک LCD کوچک روی آن قرار گرفته که به کاربر نشان می دهد کدام یک از کارت هایش در حال استفاده شدن است.

کارت سفید ال جی به چند پین کانکتور هم مجهز شده که توسط آنها به شارژر متصل گردیده و انرژی مورد نیاز خود را دریافت می کند. اینطور که وب سایت انگجت ادعا می کند، شرکت یاد شده اکنون با چندین ارائه دهنده خدمات بانکی و الکترونیکی در کره جنوبی به توافق رسیده و همین موضوع خبر از آن می دهد که ابتدا صرفا این سرویس در وطن توسعه دهنده در دسترس خواهد بود.

این البته همان راهیست که سامسونگ هم با سرویس پرداخت خانگی اش از آن گذر کرد و ابتدا آن را در کشور خودی ارائه داد.

مراسم ال جی در کنگره جهانی موبایل، ابتدای اسفند ماه خواهد بود و می توان انتظار داشت در آن زمان، شاهد معرفی کارت سفید ال جی در کنار تلفن هوشمند G5 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی