ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو در تابستان از موبایل های «خلاقانه و جذاب» خود با برند موتورولا رونمائی خواهد کرد

مدیر عامل لنوو یعنی «یوآنکینگ یانگ» وظیفه بسیار دشواری به عهده دارد از یک طرف بازار خرید و فروش کامپیوترها کساد شده و از طرفی در فضای رقابتی موبایل ها هم نیز به دلیل تنوع ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

مدیر عامل لنوو یعنی «یوآنکینگ یانگ» وظیفه بسیار دشواری به عهده دارد از یک طرف بازار خرید و فروش کامپیوترها کساد شده و از طرفی در فضای رقابتی موبایل ها هم نیز به دلیل تنوع بیش از حد محصولات و برندهای متعددی که وجود دارند، نمی توان به راحتی خود را در دل کاربران جا نمود.

اما با تمامی این مصائب، «یانگ» همچنان خوش بین است و نگاه مثبتی به آینده دارد. او در صحبت های هفته گذشته خود اعلام نموده بود امیدوار است کاربران تلفن های هوشمند دوباره به استفاده از پی سی که دستگاه هایی قدرتمند تر و با امکانات بیشتر هستند، روی بیاورند.

این اظهار امیدواری در حالیست که فروش کامپیوترها در سال های گذشته با کاهش چشمگیری مواجه بوده اند، به طوری که در سال 2015 میلادی کمترین آمار فروش از سال 2007 تا کنون ثبت شده و با این تفاسیر هیچ امیدی به رونق دوباره آن وجود ندارد و آن طور که مشخص است، این روند نزولی همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

در حوزه اسمارت فون ها هم کمپانی چینی مورد بحث با اینکه در سال گذشته با کاهش تقاضا مواجه شده بود و از میزان 92.7 میلیون دستگاهی در سال 2014 به 73.9 میلیون دستگاه در سال 2015 میلادی رسید، اما همچنان به رشد خود امیدوار است و از تلاش دست برنداشته.

باید گفت برخلاف شایعات موجود، لنوو بیشتر تمرکز خود را روی توسعه و رشد برند موتورولا، به ویژه در کشور آمریکا گذاشته و پیرو همین امر در نظر دارد در نیمه تابستان سال آتی از اسمارت فون های جدیدی پرده برداری نماید. به ادعای شرکت سازنده، این محصولات «بسیار خلاقانه و کاملا جذاب» خواهند بود.

بد نیست یادآوری نمائیم که موبایل های Moto X Style و Moto X Play هر دو در 28 جولای سال گذشته معرفی گشتند و از این رو چندان بعید به نظر نمی رسد که محصولاتی که «یانگ» از آنها یاد نموده نسل چهارم خانواده Moto X باشند. او همچنین ادعا نموده کمپانی اپل توان این را نخواهد داشت که بیشتر از 50 درصد از سهم بازار آمریکا را به خود اختصاص دهد و از این رو آنها می توانند با محصولات تازه ی خود توجه کاربران آمریکایی را دوباره به خود جلب نمایند.

در آخر هم شاید بتوان شایعه ای که در پائیز منتشر شده بود را نگاهی اجمالی به محصولی دانست که قرار است در اواسط تابستان روانه بازار شود. بر اساس تصاویر این دیوایس، موبایل آتی موتورولا-لنوو با بدنه ای تمام فلزی همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی