ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دیجیتال فاندری از برتری نسبی نسخه PS4 بازی The Division خبر می دهد

بالاخره نسخه بتای The Division در دسترس کاربران قرار گرفت تا پیش از عرضه رسمی بازی بتوانیم نگاهی به آن داشته باشیم. یوبیسافت که سابقه خوشی در نمایش بازی های پر زرق و برق دارد، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

بالاخره نسخه بتای The Division در دسترس کاربران قرار گرفت تا پیش از عرضه رسمی بازی بتوانیم نگاهی به آن داشته باشیم. یوبیسافت که سابقه خوشی در نمایش بازی های پر زرق و برق دارد، در زمان عرضه چندان مطمئن ظاهر نشده.

از Assassin's Creed Unity گرفته تا واچ داگز، همگی نمونه های شکست در ارائه آنچه نمایش داده شده بود هستند. The Division اما تا اینجای کار بسیار قدرتمند ظاهر شده. گویا این بازی را می توان پاسخ تام کلنسی فقید، به دستینی بانجی نام نهاد.

به هر روی، گرافیک نسخه ی بتای The Division از آنچه که در نمایشگاه E3 سال 2013 به نمایش درآمده بود قطعا ضعیف تر است، آن زمان هنوز خبری از پلی استیشن 4 و اکس باکس وان نبود و تقریبا دیدن چنین تصاویری به اندازه کافی غیر قابل باور بود.

اما حالا نسخه ی بتا روی هر سه پلتفرم پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل اجرا است. طبیعتا پی سی گیمرها می توانند با یک کارت گرافیک قدرتمند، The Division را به صورت 60 فریم هم اجرا کنند اما در کنسول، تعداد فریم روی 30 قفل شده.

تقریبا هر دو کنسول عملکردی عالی دارند و هیچ مشکل بزرگ گرافیکی دیده نمی شود اما نسخه اکس باکس وان در برخی مواقع دچار افت فریم نه چندان قابل توجهی می شود. ویدیوی زیر را تماشا کنید و خود به قضاوت بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    ایول به سونیو ps4
    ولی
    اصن زیاد بازیش چنگی به دل نمیزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی