ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر جدیدی از iPad Air 3 که نشان می دهد نسخه کوچک تری از آیپد پرو است

در روزهای اخیر شایعات متعددی در مورد آیپد ایر 3 در وب منتشر شده و هر کدام مشخصه ی ویژه ای را به آن نسبت می دهند، از داشتن صفحه نمایشی با رزولوشن 4K گرفته ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

در روزهای اخیر شایعات متعددی در مورد آیپد ایر 3 در وب منتشر شده و هر کدام مشخصه ی ویژه ای را به آن نسبت می دهند، از داشتن صفحه نمایشی با رزولوشن 4K گرفته تا مجهز بودن به فلش LED و چهار اسپیکر.

چند روز پیش نیز تصاویری منتسب به این تبلت منتشر گشته بود که نشان می داد نسخه سوم Air کاملا شبیه آیپد پرو طراحی شده و فقط از نظر اندازه کوچک تر از آن خواهد بود. یعنی به جای نمایشگر 12.9 اینچی، یک صفحه نمایش 9.7 اینچی دارد.

پیرو همین اخباری که هنوز درستی آنها از طرف شرکت سازنده تائید نگشته اند، امروز نیز دوباره رندر کامپیوتری جدیدی از این محصول منتشر شده که اندازه های دقیق بدنه ی آن را نشان می دهد. بر اساس این تصویر، تبلت آیپد ایر سه 0.05 میلی متر ضخیم تر و 0.1 میلی متر عریض تر از آیپد ایر 2 خواهد بود.

از دیگر ویژگی هایی که به این محصول نسبت داده می شود می توان به چیپست A9X، چهار گیگابایت رم و پشتیبانی از Apple Pencil اشاره نمود. گویا امکان استفاده از اسمارت کیبورد کمپانی ساکن کوپرتینو نیز برای آن مهیاست.

مورد قابل توجه دیگری که در این تصویر دیده می شود، فلش LED تعبیه شده در دستگاه است که پیش از این نیز شایعه حضورش در تبلت آتی اپل اعلام شده بود.

در آخر نیز جا دارد یادآوری نمائیم که شاید اپل در نیمه ماه آینده میلادی نشستی برپا نماید و احتمالا در آن مراسم شاهد رونمائی از آیپد ایر سه خواهیم بود. از دیگر محصولاتی که شاید در این رویداد معرفی گردند نیز می توان به نسخه 4 اینچی آیفون با نام 5se و آپدیت اپل واچ اشاره نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی