ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک نمایش موضوعات مورد علاقه کاربران در فید اخبار را بهبود می بخشد

اگر از اپلیکیشن فیسبوک زیاد استفاده می کنید، حتما تاکنون به این موضوع پی برده اید که ملاک نمایش خبرها در فید اخبار این اپ، میزان لایک ها و تعداد نظرهای کاربران است، نه علاقه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

اگر از اپلیکیشن فیسبوک زیاد استفاده می کنید، حتما تاکنون به این موضوع پی برده اید که ملاک نمایش خبرها در فید اخبار این اپ، میزان لایک ها و تعداد نظرهای کاربران است، نه علاقه شما به موضوع خبر.

سیستم فعلی اپلیکیشن فیسبوک، تنها خبرهایی را به صدر فید اخبار می آورد که بازخوردهای بیشتری از سوی کاربران داشته اند و همین موضوع باعث می شود تا دیگر خبرها که نظرهای پایشان کم بوده، به انتهای فید خبر رفته و میان پست های دیگر گم شوند. فیسبوک به این موضوع کاملا واقف بوده، به همین خاطر قصد کرده تا به زودی در اولویت بندی نمایش خبرها تغییراتی اعمال کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

غول شبکه های اجتماعی به زودی فید اخبارش را با قابلیت اولویت بندی موضوعات بسته به جستجوهای شما به روز خواهد کرد تا از این پس، اخباری که بیشتر از سایر موضوعات مایل به پیگیری شان هستید را در صدر اخبار مشاهده کنید.

فیسبوک تصور نمی کند که این تغییر بر میزان بازدید صفحات کمپانی های مشهور و سلبریتی ها تأثیر بگذارد، چرا که معیار اولویت بندی هنوز هم تعداد لایک هاست.

اعمال این تغییر، بدون شک برای حفظ کاربران در محیط این شبکه اجتماعی بوده و این بدان معناست که در آینده ای نزدیک، تبلیغات بیشتری را هم در محیط اپلیکیشن فیسبوک مشاهده می کنید. با این حال، مطمئنا حذف نتایج غیر مرتبط با علایق شما از تایملاین ارزشش را دارد که چند مورد تبلیغ بیشتر ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی