ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های شیائومی برای چند ساعت در ایالات متحده به فروش رسیدند

امروز بالاخره «شیائومی» موبایل های خود را به ایالات متحده برد و کاربران قادر شدند از طریق اپراتوری به نام US Mobile، چند اسمارت فون توسعه یافته از سوی این برند را تهیه کنند. این طور ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

امروز بالاخره «شیائومی» موبایل های خود را به ایالات متحده برد و کاربران قادر شدند از طریق اپراتوری به نام US Mobile، چند اسمارت فون توسعه یافته از سوی این برند را تهیه کنند.

این طور که PCMag در ابتدای کار گزارش داد، تلفن همراه ردمی ۲ با قیمت ۱۱۹ دلار، Mi 3 با قیمت ۱۳۵ دلار و Mi 4 با مبلغی برابر با ۲۱۹ دلار در ایالات متحده و از طریق اپراتور یاد شده قابل تهیه بوده اند.

در این میان لازم به ذکر است که US Mobile یک اپراتور مجازیست که از طریق شبکه های اپراتور T-Mobile به کار مشغول است.

اما اینطور که به نظر می رسد، محصولات شیائومی صرفا برای چند ساعت از طریق اپراتور US Mobile در آمریکا به فروش رسیده اند و حالا، این اپراتور مجازی محصولات برند یاد شده را از وب سایت خود حذف کرده است.

در خبرهای بعدی هم آمد که این اپراتور مجازی از طریق یک وارد کننده شخص ثالث تصمیم به فروش محصولات شیائومی داشته و حالا سرنوشت فروش موبایل های پرطرفدار چینی در خاک آمریکا، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

پیش از این بسیاری از تحلیلگران گمانه زنی کرده بودند که در صورت ورود محصولات شیائومی به ایالات متحده، چندین شرکت به خاطر نقض پتنت ها از کمپانی چینی شکایت خواهند کرد و اکنون هم به نظر می رسد علت اصلی عدم ورود شیائومی به کشور یاد شده همین موضوع باشد.

در هر صورت، این اولین بار بود که یک اپراتور آمریکایی اقدام به فروش محصولات این سازنده چینی در ایالات متحده کرد و باید دید در ادامه سرنوشت این موضوع چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی