ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو نیز به دنبال تکنولوژی واقعیت مجازی می رود

نینتندو در حال حاضر اوقات خوشی را سپری نمی کند، اما با اپلیکیشن و بازی های موبایلی که در راه است و کنسول (احتمالا هیبریدی) NX، که امسال قرار است معرفی شود، آینده بسیار نویدبخش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

نینتندو در حال حاضر اوقات خوشی را سپری نمی کند، اما با اپلیکیشن و بازی های موبایلی که در راه است و کنسول (احتمالا هیبریدی) NX، که امسال قرار است معرفی شود، آینده بسیار نویدبخش است. با این حال، موج واقعیت مجازی فرا رسیده و ژاپنی ها قرار نیست از آن باز بمانند.

براساس گزارش منتشر شده توسط سرکان توتو، تحلیلگر شناخته شده صنعت بازی، نینتندو در جلسه سرمایه گذاران خود به این مسئله اذعان داشته و گفته که جریان واقعیت مجازی را دنبال خواهند کرد. جز این، هیچ حرف دیگری از نقشه های آتی کمپانی به میان نیامده.

Wii U و 3DS فروش چندان بالایی تجربه نمی کنند و تمام امید نینتندو و سرمایه گذارانش به NX معطوف شده است. با این حال، آیا ماریو و زلدا می توانند سهمی از بازار 120 میلیارد دلاری واقعیت مجازی تا سال 2020 کسب کنند؟

نینتندو قرار نیست در برنامه آتی خود برای بازی های موبایل تغییری ایجاد کند و بنیان NX نیز نهاده شده. بنابراین، پلتفرم واقعیت مجازی نینتندو هر چه که باشد، احتمالا فارغ از کنسول اصلی شرکت خواهد بود و شاید حتی NX همان کنسول هیبریدی است که می تواند هدست واقعیت مجازی هم باشد، کسی چه می داند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی