ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«وایو» در انتهای هفته جاری یک تلفن همراه مجهز به ویندوز ۱۰ معرفی می کند

امروز «Vaio» هم اعلام کرده که در چهارم فوریه، ۱۵ بهمن ماه قصد دارد یک تلفن هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل را به شکل رسمی معرفی کند. البته اینکه وایو در پی معرفی یک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

امروز «Vaio» هم اعلام کرده که در چهارم فوریه، ۱۵ بهمن ماه قصد دارد یک تلفن هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل را به شکل رسمی معرفی کند.

البته اینکه وایو در پی معرفی یک موبایل مجهز به ویندوز ده بوده، خبر تازه ای نیست. در ماه های انتهایی سال ۲۰۱۵ هم خبر رسید که وایو می خواهد چنین محصولی را ارائه دهد.

اکنون گفته می شود که این تلفن هوشمند محصولی میان رده خواهد بود اما در نهایت باید دو روزی صبر کرد تا این موضوع به شکل رسمی تایید گردد.

بر اساس وعده مسئولان وایو، این محصول از قابلیت «Continuum» نیز بهره مند خواهد بود؛ قابلیتی که توسط آن می توانید با استفاده از یک داک مخصوص، ویندوز کامل را با موبایل خود در یک نمایشگر بزرگتر تجربه کنید.

این محصول از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۱۷ برخوردار بوده که یکی از چیپست های میان رده شرکت کوالکام به شمار می رود.

اخیرا و پس از معرفی لومیا ۹۵۰، سایر سازندگان نیز به توسعه موبایل های ویندوزی علاقمند شده اند. اینطور که به نظر می رسد شرکت شیائومی هم تصمیم دارد در آینده نزدیک و در کنار پرچمدار اندرویدی خود به نام Mi 5، از نسخه مجهز به ویندوز ۱۰ این تلفن همراه نیز پرده بردارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی