ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا در ۲۵ اسفند ماه آیفون 5SE و آیپد ایر ۳ را معرفی می کند

هنوز این خبر رسمی نشده اما بر اساس ادعای نویسنده ارشد وب سایت 9to5Mac، آقای «مارک گورمن»، اپل تصمیم دارد در پانزدهم مارس برابر با ۲۵ اسفند ماه، رویدادی برگزار کرده و در آن محصولات تازه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

هنوز این خبر رسمی نشده اما بر اساس ادعای نویسنده ارشد وب سایت 9to5Mac، آقای «مارک گورمن»، اپل تصمیم دارد در پانزدهم مارس برابر با ۲۵ اسفند ماه، رویدادی برگزار کرده و در آن محصولات تازه خود رو معرفی کند.

اینطور که پیش از این در خبرها برایتان گفته بودیم، محصولاتی که در رویداد میانه مارس اپل معرفی خواهند شد، شامل آیفون ۴ اینچی موسوم به «آیفون 5SE» و آیپد ایر ۳ خواهند بود. در این میان گفته شده بود که شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا تصمیم دارد چند بند جدید را نیز برای اپل واچ معرفی کند.

تلفن هوشمند ۴ اینچی و جدید اپل به چیپست A9 و دوربین های قدرتمندی مجهز شده و همچنین می توان قابلیت «Live Photos» را نیز در آن دید. منابع مختلف خبر می دهند که نمونه ۱۶ گیگابایتی از آیفون 5SE با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش خواهد رسید و کاربران می توانند به نمونه ۶۴ گیگابایتی نیز دسترسی داشته باشند.

تبلت ۹.۷ اینچی و جدید اپل که آیپد ایر ۳ نام خواهد داشت اما بیشتر مشخصات خود را از «آیپد پرو» وام گرفته و اینطور که به نظر می رسد، به چهار اسپیکر مجهز شده است. خبر می رسد که این محصول نیز همانند برادر بزرگتر خود، از «Smart Connector» برخودار است و همین امر به شما اجازه می دهد از کیبورد آیپد پرو جهت کار کردن با آیپد ایر ۳ بهره گیرید. پیش از این همچنین خبر رسیده بود که این محصول شاید به فلاش دوربین هم مجهز باشد.

در این رویداد اما خبری از نسخه دوم اپل واچ نبوده و این شرکت تصمیم دارد چند بند جدید برای این محصول معرفی کند. علاقمندان به ساعت هوشمند اپل باید منتظر معرفی نسل دوم این دستگاه در سپتامبر سال جاری میلادی در کنار آیفون ۷ باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • patrik
    patrik | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    واحد مهندسی مبتکرترین شرکت دنیا، بعد ۶ ماه چهار تا بند طراحی کرده؟ همه دسته جمعی مرخصی بودن؟!

    • مهدی
      مهدی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      استاد همه تمرکزشون رو گذاشتن رو اپل واچ 2

    • sina
      sina | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

      نه سامسونگ خوبه

مطالب پیشنهادی